فرماندار شهرستان پارس آباد:

سیمای شهر پارس آباد در شأن مردم نیست

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه وضعیت فعلی سیمای پارس آباد در شأن مردم این شهر نیست، از مسئولان دستگاه های ذیربط خواست برای حل معضلات شهری و جلب رضایت مردم اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز،به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد، اکبر صمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری پارس آباد اظهار داشت: سد معبر و اشغال پیاده روها تعرض به حقوق شهروندی است و باعث بی نظمی ، اخلال در رفت و آمد و نارضایتی مردم می شود.

وی گفت: دست فروشان ثابت و سیار در خیابان ها و میادین شهر آزادانه و کاملاً غیر قانونی فعالیت کرده و از یک طرف موجب سلب آسایش مردم و از طرف دیگر موجب ایجاد سد معبر می شوند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه وضعیت فعلی سیمای پارس آباد در شأن مردم فهیم این شهر نیست، از مسئولان دستگاه های ذیربط خواست با اراده قوی، برنامه ریزی شده و فاز به فاز برای حل معضلات شهری و جلب رضایت مردم اقدام کنند.

 دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب دست فروشان و سد معبر کردن مغازه داران و کسبه و فروشندگان سیار و بی توجهی برخی از دستگاه های مرتبط، گفت: با مسوولانی که در جمع آوری و مقابله با سد معبر به وظایف قانونی خود عمل نکنند برخورد خواهد شد.

سید عبدالله طباطبایی به تداوم بازرسی از ادارات منطقه تأکید کرد و افزود: بازرسی های مستمر می تواند ضمن حل مشکلات شهر، موجب رضایت مندی مردم باشد.

SONY DSC

انتهای پیام/