معاون فرمانداری پارس آباد:

راهپیمایی ۱۳ آبان پارس آباد در دو مسیر انجام می‌شود

معاون فرماندار پارس آباد مغان از برگزاری راهپیمایی امسال ۱۳ آبان در دو مسیر در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، یاسر ندایی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در پارس آباد اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر پارس آباد در دو مسیر انجام می‌شود که مسیر اول، میدان سپاه به طرف چهارراه امام و مسیر دوم پمپ بنزین جدید به سمت چهارراه امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تاکید کرد و گفت: راهپیمایی‌ ۱۳ آبان منحصر به جامعه دانش‌آموزی نیست، بلکه همه آحاد مردم لازم است در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی شرکت کنند.

معاون فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی است، تصریح کرد: این روز که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش آموزان در تاریخ ایران است که در سه دوره مختلف این وقایع به وقوع پیوسته است.

ندایی از تمامی نهادها، ادارات، دانشگاهها و اقشار مختلف مردم خواست تا با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر ضمن میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و رهبری، اقتدار نظام و انزجار از استکبار جهانی را به رخ جهانیان بکشانند.

۹انتهای پیام/