نوجوان پارسابادی با رفتنش حیات دوباره به چند انسان دیگر بخشید

مراسم تدفین پویا هدایت نوجوان ۹ ساله ای که در پی واژگونی چند روز پیش یک وانت پیکان در یکی از راه های فرعی منتهی به جاده پارساباد – اردبیل که منجر به زخمی شدن راننده و مرگ مغزی دیگر سرنشین آن شده بود،در مزار شهدای پارساباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، به نقل از ارس رسا، عباس عبدلی کارمند متعهد و ساعی بهداشت و درمان پارساباد و از نزدیکان مرحوم پویا هدایت در گفتگو با خبرنگار ما گفت:پس از بستری شدن مرحوم هدایت پزشکان تمامی تلاشهای خود را جهت بازگردان حیات مجدد به وی انجام دادند لیکن پس از چندین روز تلاش شبانه روزی پزشکان،جراحان و کمیسیون مرگ مغزی بیمارستان اعلام کردند که علایم حیاتی نوجوان سانحه دیده به شدت کاهش یافته و رضایت والدین  وی جهت اهدا اعضا و پیوند به دیگر بیماران اقدام شود.
عبدلی که تاثیر به سزایی در ایجاد انگیزه و جلب رضایت پدر و مادر مرحوم داشته اعلام کرد خوشبخانه با صحبتهایی که با والدین نوجوان مرحوم انجام دادیم علیرغم میل باطنی و وجود شریانهای حیاتی در مرحوم با بزرگ منشی و جوانمردی رضایت خود را نسبت به اهداء تمامی اعضای مرحوم اعلام و جهت جداسازی اعضا دارای شرایط لازم برای پیوند به تهران اقدام کردند.
بدین ترتیب و با اقدام ارزشمند خانواده مرحوم زندگی چندین خانواده و بیمار چشم به راه در لیست اعضا پیوند نجات یافته و روح بلند آن مرحوم را قرین رحمت الهی قرار دادند.
مرحوم پویا هدایت فرزند عبادت اهل پارساباد و دانش آموز سال سوم ابتدایی در مدرسه معلم بود که با رفتنش حیات دوباره به چندین انسان دیگر داد تا اثبات کند انسانیت و از خودگذشتگی همچنان تداوم داشته و انسانهای بزرگواری هستند که حاضرند از زندگی فرزند دلبند خود دل کنده و با رفتنش حیاتی دوباره به دیگر نیازمندان بدهند.
با عرض تسلیت قلبی به خانواده نوجوان مرحوم،آرزوی توفیق و سعادت برای بازماندگان و خانواده آنمرحوم را از خداوند منان مسئلت میداریم.

انتهای پیام/