رئیس پلیس‌راه اردبیل خبر داد

۳ کشته در حادثه رانندگی پارس‌آبادمغان

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اشاره به اینکه تصادف دو دستگاه خودروی سواری در پارس‌آباد ۳ کشته دیگر بر جای گذاشت، گفت: در جاده‌های شمال اردبیل کوچکترین تخلف منجر به بروز حادثه‌هایی دلخراش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، رئیس پلیس راه استان اردبیل در تشریح جزئیات این تصادف گفت: با اشاره به اینکه عصر امروز تصادف دو دستگاه ریو و پراید در مسیر «بران محور پارس‌آباد» منجر به فوت سه نفر شد، اظهار کرد: دو نفر از حادثه‌دیدگان در محل فوت کرده و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: با ارزیابی‌های انجام پذیرفته علت وقوع این حادثه دلخراش ۵۰ درصد تخلف یکی از خودروها و ۵۰ درصد نیز اداره راه شهرستان پارس‌آباد اعلام گردید و عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک در حوزه ایمن‌سازی و آرام‌سازی جریان ترافیک و انجام نیافتن اقدامات ایمنی مورد نظر در بروز این حادثه نقش داشت.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: تبصره ۳ ماده ۱۴ رسیدگی به تخلفات اعلام می‌کند که چنانچه سازمانی تکالیف خود را در حوزه ارتقای ایمنی راه یا سایر وظایف قانونی انجام ندهد و عدم انجام وظایف منجر به بروز تصادف و حادثه‌های ناگوار ‌گردد، طبق قوانین حق‌السهم میزان قصور انجام پذیرفته به مقامات قضایی اعلام خواهد شد.

فتاحی با اشاره به اینکه جاده‌های شمال استان اردبیل از نظر ایمنی مناسب نبوده و کوچکترین تخلف منجر به مرگ رانندگان و بروز اتفاقات ناگوار می‌شود، توضیح داد: عرض کم‌ مسیرهای ارتباطی شمال استان اردبیل، پیچ‌های متعدد همراه با قوس و سیستم روشنایی نه چندان مناسب در برخی محورها باعث می‌شود که کوچکترین تخلف تبدیل به آخرین اشتباه رانندگان شود.

انتهای پیام/