امام جمعه شهرستان پارس آباد:

شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسؤولان باشند

امام جمعه شهرستان پارس آباد، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی تمام عیار برای مسؤولان دانست و گفت: نباید بین مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فاصله ایجاد شود و مسئولان باید همواره در بین مردم باشند.

 

به گزارش پارس آباد نیوز،حجت الاسلام سعید رشادی،در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد:  تعدادی از مسؤولان که دلسوزانه عمل کرده‌اند باید شناسایی و به‌ویژه در این هفته تجلیل شوند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری  اسلامی، نباید مسؤول طوری رفتار کند که موجب مؤاخذه الهی در قیامت قرار گیرد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به ۴ شهریور روز کارمند بیان کرد: کارمندان باید احترام به ارباب رجوع را لحاظ کنند که کارمندی در نظام اسلامی خود عبادت است و این عبادت را خدای نکرده با بی احترامی و تند رویی خراب نکنیم.

وی با اشاره به ۵ شهریور روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی عنوان کرد: دانشمندانی همچون زکریای رازی، شناسنامه علمی ایران در جهان هستند و در دانشگاه‌های معتبر دنیا آثار محمدبن زکریای رازی خوانده می‌شود و حتی تندیس این دانشمند ایرانی در کشورهای دیگر نصب شده است.

رشادی همچنین در خصوص روز داروسازی گفت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در عرصه داروسازی خود کفا شده‌ایم و بیش از ۹۸ درصد داروها را تولید و صادر می‌کنیم که این به برکت نظام اسلامی و نبوغ جوانان و دانشمندان ایرانی است.

وی با اشاره به ۸ شهریور روز مبارزه با تروریسم و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی تمام عیار برای مسؤولان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد خطاب به مسؤولین گفت: مسؤولان باید شهیدان رجایی و باهنر را  الگوی خود قرار دهند و نباید بین مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فاصله ایجاد شود و مسئولان باید همواره در بین مردم باشند.

رشادی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا عید بزرگ ولایت و امامت را به نحو احسن جشن گرفته و در جامعه این روز بزرگ را گرامی بداریم.

وی افزود: بنیاد شهید شهرستان نسبت به ساماندهی مزار چهار شهید که اخیرا تدفین شده اند اقدام عاجل بعمل آورد و شهردار محترم نسبت به مشکلات مسکن مهر اقدام کند.

انتهای پیام/.