جمعه 9 شهریور

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (۲) روز نهم شهریورماه در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

 

به گزارش پارس آباد نیوز، سرهنگ حسن نوری  در گفت وگو با خبرنگار آران مغان اظهار داشت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (۲) روز جمعه نهم شهریورماه همزمان با سایر شهرستان‌های استان اردبیل در پارس آبادمغان برگزار خواهد شد.

وی ضمن یادآوری اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند، گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یاس در دشمنان و سازماندهی و فراخوانی نیروهای گردان بیت المقدس و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله ۲ در این شهرستان به کار گرفته شده است، افزود: مرحله اصلی رزمایش با اجرای ستون کشی بزرگ بسیجیان گردان بیت المقدس از مسجد امام خمینی (ره) به طرف مصلی شهر پارس آباد انجام می شود و در ادامه بسیجیان از محل مصلی به طرف اردوگاه واقع در منطقه عمومی شهرک آیت اله غفاری حرکت خواهند کرد.

نوری همچنین به استفاده از توان گروه های جهادی بسیج در این رزمایش اشاره کرد و افزود: در این رزمایش گروه های جهادی بسیج سازندگی جهت کمک به مردم در عرصه های مردم یاری، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/