فرماندار پارس آباد

مدیرعامل شرکت ذرت سبلان تولیدکننده برتر کشور شد

فرماندار شهرستان پارس آباد با حضور در شرکت ذرت سبلان، از صمد شاهی مدیر عامل این شرکت که موفق به کسب نشان برتر کشور (تولید کننده ملی) شده بود تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد امروز در بازدید از شرکت ذرت سبلان این شهرستان، ضمن تجلیل از مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: اخیرا از صمد شاهی مدیرعامل شرکت ذرت سبلان از طرف وزارت جهاد کشاورزی بعنوان تولید کننده برتر کشور تجلیل شد.

وی گفت: گندم بذری ۴ هزار تن، جو یک هزار تن، ذرت ۳۵۰ تن و بذر نخود و عدسی ۵۰ تن در این شرکت فراوری شده است.

مدیرعامل شرکت ذرت سبلان ضمن تشکر از زحمات مسئولین شهرستانی، عنوان کرد: شرکت ذرت سبلان در حدود ۲۰ سال است در زمینه تولید بذر انواع محصولات کشاورزی در ارقام مختلف فعالیت می کند.

شاهی افزود: از بین ۲۰۰ شرکت فعال در سطح کشور توانستیم با امتیاز برتر بعنوان تولید کننده برتر کشور انتخاب شویم که جا دارد از همه کشاورزانی که در این زمینه با این شرکت همکاری کردند تشکر کنم و امید است بیش از این در خدمت این زحمتکشان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، مدیرعامل شرکت ذرت سبلان در سی و سومین دوره همایش معرفی کشاورزان موفق کشور در تهران به عنوان تولید کننده برتر کشور در تولید بذر گندم نشان ملی این همایش را دریافت کرد.

انتهای پیام/ بابک آدیگوزلی