فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد:

اعزام ناو آمریکایی به خلیج فارس یک جنگ روانی است/ آزادی خرمشهر نتیجه ایستادگی بود

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: اعزام ناو هواپیمابر از سوی آمریکا به آب‌های خلیج فارس یک جنگ روانی بیش نیست و این کشور با توجه به توان نظامی ایران قدرت جنگ علیه ایران را ندارد.

به گزارش پارس آباد نیوز،سرهنگ پاسدار حسن نوری در جمع مردم روزه دار پارس آباد با تبریک سالروز فتح خرمشهر، سوم خرداد را نماد عزت و مقاومت ملت ایران عنوان کرد و گفت: آزاد سازی خرمشهر یک رویداد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی بود که با دلاور مردی رزمندگان اسلام و حمایت قاطع ملت ایران رقم خورد.

وی با بیان اینکه این عملیات به دلیل ویژگی‌هایی از جمله وحدت و تعاملی که بین نیروها بود، ایمان و اعتقاد قوی رزمندگان و رهبری حضرت امام خمینی منجر به پیروزی ملت ایران شد، افزود: در این عملیات حدود ۶۰۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشور که در ابتدای جنگ به اشغال درآمده بود، آزاد شد و ۱۹ هزار اسیر و ۳۰ هزار کشته و مجروح از دشمن گرفته شد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه خرمشهر قبل از جنگ ۲۵۰ هزار نفر جمعیت داشت و بزرگترین بندر تجاری ایران بود که در طول تاریخ سه بار اشغال شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر حقیقتا یادآور دلاوری ها، ایثار شهیدان، استقامت ملت قهرمان ایران و شجاعت فرماندهان دفاع مقدس همچون شهید باقری هایی است که به پیروزی انجامید.

نوری حماسه فتح خرمشهر را ثمره جهاد در راه خدا، ایثار و از خودگذشتگی، پیروی از امام و رهبری دانست و گفت: امروز مبارزه با دشمن اتمام نیافته است؛ فقط میدان جنگ از جبهه‌های نظامی به مباحث اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و تحریم تغییر کرده و با وحدت و روحیه حماسی باید در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد و در این جنگ پیروز و سربلند شد.

وی در ادامه به اعزام ناو هواپیمابر از سوی آمریکا به آب‌های منطقه اشاره کرد و گفت: اعزام اینگونه ناو ها یک جنگ روانی بیش نیست چرا که آمریکایی ها بهتر می دانند با توجه به توان نظامی ایران جرئت و قدرت جنگ علیه کشورمان را ندارند؛ با اینکه ناوهای آمریکا در دریای عمان لنگر انداخته اما جرات ورود به تنگه هرمز را ندارد؛ چرا که اگر خطایی از آنها سر بزند پاسخ قاطعی از ایران خواهد خورد.

منبع: آران مغان

انتهای پیام/