غفلت از رویکرد فرهنگی و تربیتی در مساجد آسیب بزرگی است/ ضرورت پرداختن حلقه‌های صالحین به مسائل فرهنگی در مساجد

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا می توان از ظرفیت حلقه‌های صالحین استفاده کرد.

 

به گزارش پارس آباد نیوز،حسن نوری روز چهارشنبه در نشست تربیتی، اخلاقی و معرفتی بسیجیان شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی در مساجد باید مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت مساجد برای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان استفاده شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بسیج به شکل مسجد محور در حال برگزاری است ، بیان کرد: همگان باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد اهتمام جدی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی توسط خانواده‌ها، افزود: در شرایطی که دشمنان از تمام توان خود در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، خانواده‌ها نباید از این موضوع مهم غافل شوند.

نوری با بیان اینکه امام راحل(ره) مساجد را به‌عنوان سنگر معرفی کردند، ادامه داد: داشته‌های فرهنگی مهم‌ترین سرمایه ما هستند و غفلت از رویکرد فرهنگی و تربیتی در مساجد آسیب بزرگی است که باید از ظرفیت حلقه‌های صالحین در این راستا استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بی‌نظیرترین اجتماع جهان است که علی‌رغم بدخواهی دشمنان قسم خورده اسلام، ۲۵ میلیون زائر از ۷۰ کشور جهان در این اجتماع عظیم حضور داشتند که پیام‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و عبادی به دنیا داشت‌.

نوری با بیان اینکه رهبریت صالح، بزرگ‌ترین نعمت برای ایران اسلامی است، تشریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی نیز بر رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و تربیت، گفت: پرداختن به کار خوب فرهنگی در مساجد، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن در کنار ماست که باید هوشیار و بصیر بود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/