رئیس اداره راهداری شهرستان پارس آباد خبر داد

توزیع ۱۷۴۰ حلقه لاستیک سهمیه ای در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد از توزیع هزار و ۷۴۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

به گزارش پارس آباد نیوز، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای پارس آباد با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه ای به نرخ دولتی در جهت حمایت از رانندگان تلاشگر همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در ۷ ماه گذشته بیش از ۳۱۰ هزار تن کالا در این شهرستان ها توسط ۱۳ شرکت فعال در بخش حمل و نقل بار و ۷۸ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۶۵ دستگاه اتوبوس و ۴۵ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستانها جابجا شده است.

وی نصب تابلو و علایم، رنگ امیزی سرعت کاهها ،حریم زنی راه اصلی پارس آباد به سه راهی عزیز کندی، لکه گیری آسفالت در راههای اصلی و روستایی و اصلاح گاردریل های معیوب و صدمه دیده و نصب گاردریل را از اقدامات راهداران پارس آباد دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد اتمام لکه گیری محل های خراب شده راه اصلی در محور پارس اباد به سه راهی عزیز کندی از پل سه راهی عزیز کندی به سه راهی باغات میوه را یادآورشد و افزود: حذف یک مورد نقطه حادثه خیز در راه اصلی پارس آباد سربند در محدوده روستای اولتان در دست اجراست.

آذری گفت: در هفت ماه گذشته ۴۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای حفظ و صیانت از حریم راهها است، افزود: این اداره با ۳۴۵ مورد انجام گشت راهداری حریم راه، نسبت به شناسایی و جمع آوری ۱۰۲ عدد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز، جمع آوری ۱۵۳ دکه غیرمجاز و همچنین با اخذ ۳۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم راهها در حوزه استحفاظی اقدام نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در مدت یادشده با استفاده از ۱۱۵۰ تن آسفالت لکه گیری محورها انجام شده و اجرای لکه گیری راه روستایی بران به آج اشمه در حال اجر بوده، گفت: پاکسازی دهانه ۶۷۰ دستگاه پل، رفع افتادگی شانه راه بطول ۱۳۰ کیلومتر در محور سربند به زیوه، تسطیح ۵۱۰ کیلومتر حریم راههای اصلی ،فرعی و روستایی از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش این شهرستان است.

آذری از تعریض پل و اجرای زیر سازی و آسفالت رمپ های وردوی و خروجی روستای اولتان واقع در کنار جاده اصلی پارس آباد به زیوه با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: از ابتدای سالجاری تعداد ۸۵۲ دستگاه پل و آبرو در راههای حوزه استحفاظی شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز از شناسنامه دار شده است.

انتهای پیام/