داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز به ۶۰ نفر رسید / چه کسانی به حوزه ثبت نام مراجعه و چه کسانی انصراف دادند؟+تصاویر

از شروع ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت تعیین شده ۵۳ نفر از طریق ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری پارس آباد و ۷ نفر نیز از طریق ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌ و کاندیداتوری خود را از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز اعلام کرده اند.

 

به گزارش پارس آباد نیوز،مهندس حاجی پور سرپرست فرمانداری و رئیس هیت اجرایی شهرستان پارس آباد از ثبت نام ۶۰ نفر تا امروز از حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:همزمان با دستور شروع ثبت نام داوطلبین توسط وزیر کشور،روز اول ۴نفر ،روزدوم ۱نفر ،روزسوم ۵ نفر،روزچهارم ۸ نفر،روز پنجم۱۰ نفرو ششم۱۲نفرو امروز ۲۰ نفردر این حوزه انتخابیه اعلام داوطلبی و فرایند ثبت نام را طی کردند.

سرپرست فرمانداری پارس آباد گفت  ۹۸ درصد ثبت نام کنندگان مرد و  ۵۴ نفر از داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۵ نفر دارای مدرک دکتری و یکی از داوطلبین دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد بوده و ۱۰ نفر دارای مدارک  و سابقه ایثارگری هستند.

حاجی پور تصریح کرد:۵۹ نفر از کل داوطلبین مرد بوده و یک نفر نیز خانم می باشد.

وی همچنین افزود از مجموع ۶۰ داوطلب ثبت نام کننده  دو نفر انصراف خود را رسماً اعلام نموده و پرونده ۵۸ نفر جهت استعلام از مراجع ۴ گانه ارسال شده است.

رئیس هیات اجرایی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ۲۲ نفر از دواطلبان دارای سابقه داوطلبی در ادوار انتخاباتی گذشته هستندگفت در بررسی تحلیلی مقایسه ای بین دوره ۱۱ و ۱۰ مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبان در دور ۱۱ نسبت به دوره دهم ۱۳ نفر رشد داشته و ترکیب جنسی دور یازدهم ۹۸ درصد مردان و ترکیب جنسی دور دهم ۹۶ درصد مردان می باشد.

حاجی پور در ادامه با اشاره به اینکه ۱۷ درصد از داوطلبان این دوره دارای سوابق ایثارگری میباشد افزود جوانترین داوطلب متولد ۱۳۶۸ و دارای سی سال و مسنترین داوطلب متولد ۱۳۳۷و دارای ۶۱ سال و میانگین سنی داوطلبان نیز حدود ۴۳ سال می باشد.

در هفت روز تعیین شده جهت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد، نماینده فعلی و سابق مجلس و برخی چهره های سیاسی برای ثبت نام مراجعه کردند.

اسامی داوطلبانی که تا این لحظه  نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز شدند، به ترتیب ثبت نام بشرح زیر است:

۱- علی عبدی
۲- ایرج بیگدلو
۳- حبیب برومند داشقاپو
۴- یاسر ملکی
۵- سلیمان فهیمی گیگلو
۶- پرویز مهرداد گیگلو
۷- محمد حسین محمدی هدلو
۸- بهمن عیسی زاده
۹- جلال پورمعصوم
۱۰- عباس جهانگیرزاده بیگدیلو
۱۱- بهنام کریمی گیگلو
۱۲- پیمان شوقی گیگلو
۱۳- ولی ساسانی
۱۴- علی قاسم زاده
۱۵- محمد فتحی
۱۶- پیمان حاتمی
۱۷- مهدی لایق گیگلو
۱۸- سیروس بهروز
۱۹- شکور پورحسین شاقلان
۲۰- حیدر حق زاده اجیرلو
۲۱- وکیل سپه اجیرلو
۲۲- اسلام محمدی گیگلو
۲۳- شکرالله اکبری
۲۴- فرهان ببری اجیرلو
۲۵- آرام حلیم گبلو
۲۶- امید علی رعنایی
۲۷- موسی ترابی گیگلو
۲۸-یاور فتحی بالابگلو
۲۹-میکائیل حاجی زاده
۳۰-علی شادمان
۳۱-یوسف فیروزمند
۳۲-اسماعیل ابراهیمی
۳۳- سعید پاشایی
۳۴- عسگر فتحی اجیرلو
۳۵- محمد نوتاش دمیرچی
۳۶- جبرائیل نادری
۳۷- رحیم آفتابی
۳۸- محمد فرخ زاده
۳۹-پارسا پارسا جوهری
۴۰- یعقوب مرادی
۴۱- شاهرخ عبدالله زاده
۴۲- مرتضی علی اسکندرپور
۴۳- ایوب کریمی شاهعلی بیگلو
۴۴- محسن شیرپور اجیرلو
۴۵- پرویز مرادی
۴۶- سلامت دادرس شاهعلی بیگلو
۴۷- کامران قاسمزاده
۴۸- داوود شایسته
۴۹- احمد هدایت مغانلو
۵۰-فرزاد صوری
۵۱-اسلام قاسم زاده
۵۲-شهلا امیری اجیرلو
۵۳-شاهرخ عبدالله زاده
۵۴-فرشید بدیهی
۵۵-بهنام آزاد
۵۶-حیدر همرنگ قوجه بیگلو
۵۷-علی حیدری
۵۸-قدرت ڪریم زاده

با انصراف موسی آزاد تکچی و سجاد ایمانی در روز ششم، تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه پارس آباد تا پایان وقت تعیین شده به ۵۸ رسید.

 

انتهای پیام./