یادواره شهدای سه ماه سوم شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار شد

یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس آباد با حضور سرپرست فرمانداری جناب آقای حاجی پور، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولان ادارات و دستگاهها ی اجرایی ، روحانیت معزز، خانواده های شهدا و ایثارگران، هیئات های مذهبی، بازاریان و اصناف درمسجد جامع شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پارس آباد نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد سعادتی» مسئول موزه‌ شهدای استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هر شرایطی که بودند در جبهه و جنگ حضور یافته و اجازه تجاوز دشمنان به خاک ایران اسلامی را ندادند و با خون خود عزت و سربلندی را به ایران اسلامی هدیه دادند.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا ایثارگران، جانبازان و رزمنداگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

سعادتی بصیرت را یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص شهدا معرفی کرد و گفت: بصیرت شهیدان والامقام باعث شد تا در شرایط سخت جنگ فارغ از تهدیدات دشمنان به ولی فقیه زمان خود لبیک گفته و تداوم دهنده راه روشن انقلاب باشند.

وی به راه‌های تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: خودباوری لازمه رونق تولید و استقلال و شکوفایی اقتصادی بوده و با حفظ این روحیه والا، ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به یکی از ابرقدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروزه ما در شرایطی قرار داریم که باید با تقویت روحیه خودباوری و با یک مهندسی معکوس نقشه‌ها و طرح‌های شوم دشمنان را بر علیه خودشان برگردانیم.

             

  

انتهای پیام./