برگزاری جشن روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی پارس آباد۱ + تصاویر

بمناسبت روز دانشجو جشن بزرگی با حضور دانشجویان و مسؤولین شهرستان پارس آباد در مجتمع آراز شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد ضمن تبریک روز دانشجو به اتفاقات ۱۶ آذر ۱۳۳۲ اشاره کرده و اظهارکرد: دانشجویان انقلابی اعتراض خود را به استعمار اسکتبار در سفر ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به ایران نشان داده و به پا خواستند.

وی گفت:  دانشکده پزشکی در شهرستان که یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان پارس‌آباد می باشد انشالله به زودی ابن امرمحقق شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در خصوص  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرده و اظهار داشت: دانشجو باید مطالبه گر باشد و  نسبت  به اوضاع منطقه مسئولیت پذیر باشد و با تشکیل تشکل های دانشجویی مسئولین را به چالش بکشند.

مظاهر صلحی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پارس آباد هم ضمن خیر مقدم به مهمانان و اساتید دانشجویان با گرامیداشت ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای دانشجویی و شهدای اسلام ایران و منطقه و همچنین شهید به نام دانشگاه علمی کاربردی شهید نیکنام مهرآور بیان نمودند که در سال ۱۳۸۷ دانشگاه علمی کاربردی پارس آباد ۱ تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. و در حال حاضر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در هفت رشته با ۴۵۰ دانشجو و ۵۱ استاد مدعو و ۶ کارمند به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی افزود: این مرکز با اضافه شدن دو نفر دیگر به اعضای هیات موسس پس از ۱۱ سال فعالیت علمی و اموزشی دارای اساسنامه شده و سطح بندی مراکز علمی کاربردی کشور در رتبه ۲ قرار دارد.

به گزارش پارس اباد نیوز، در ادامه این مراسم با اجرای مسابقه بین دانشجویان و اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی، از اساتید و دانشجویان  ممتاز در عرصه های علمی و فرهنگی و روسای ادارات تجلیل شد.