نام ایران به برکت خون شهدا استکبار را به لرزه می اندازد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نام ایران اسلامی به برکت خون شهدا بر پیکره استکبار لرزه می‌اندازد.

به گزارش پارساباد نیوز، یادواره ۲۷ شهید والا مقام پارس آبادمغان شب گذشته با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، سپاه و بسیج و اقشار مختلف مردمی همزمان با برنامه های دهه دوم محرم شب گذشته در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و فرهنگ شهادت طلبی را رمز ماندگاری سلاح شکست ناپذیر ملت ایران در مقابل ابرقدرت ها وتهدیدات دشمنان دانست و گفت: شهیدان سند واقعی ایثار و فداکاری ملت هستند و به برکت خون شهداست که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند در جهان است.
وی، عامل بقای اسلام و همه سرمایه‌های معنوی را توجه به فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد و اظهار داشت: این فرهنگ برگرفته از برگرفته از اندیشه آرمانی عاشورا و حادثه کربلا بوده که رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از شهدای کربلا و تحقق ولایتمداری تا پای جان برای بقای اسلام ناب محمدی جنگیدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیاز جامعه امروز را گسترش این فرهنگ به ویژه انتقال مفاهیم ارزشی به نسل‌های آینده، بیان کرد و افزود: یادواره های شهدا فرصت و بستری مناسب است تا بتوانیم رشادتها و سرمایه‌های معنوی هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.
فیاضی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز با نفوذ فرهنگی و سیاسی قصد حمله به افکار و باورهایمان را دارد خطاب به جوانان حاضر در این یادواره، گفت: اگر زمانی پیام شهدا دفاع از مرزهای کشورمان بود، امروز شما جوانان باید به تبعیت از این شهدا از مرزهای فکری و اعتقادی نظام اسلامی حمایت کنید.
وی خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش ما مرهون از خودگذشتگی و ولایتمداری شهدا و خانواده شهدا و جامعه ایثارگری بوده و هر وقت رنگ و بوی شهادت از جامعه ما جدا شود آن وقت دیگر امنیت و آسایش معنایی نخواهد داشت.
این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.