دادستان اردبیل خبر داد؛ دستگیری ۲۰ مدیر و فعال متخلف فضای مجازی در اردبیل

داستان عمومی و انقلاب اردبیل، گفت: ۲۰ نفر از فعالان متخلف فضای مجازی و حوزه‌های ضد فرهنگی در اردبیل احضار و دستگیر شدند.

pars557

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز،به نقل از شمال غرب: ناصر عتباتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اردبیل، اظهار کرد: در راستای پاکسازی فضای مجازی از مجرمان، ۴ مدیر کانال و گروه شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه‌های ضد فرهنگی، ۶ مدلینگ که برخی از آنها سابقه کیفری داشتند، ۶ عکاسی و آتلیه مطرح و۴  آرایشگاه زنانه شناسایی و پلمپ شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه غیراخلاقی برخی از گروه ها و کانال های شبکه های اجتماعی با ۷۰ هزار عضو فعالیت داشتند که با رصد و هوشیاری مسئولین بویژه سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و مقامات قضایی دستگیر شدند.

دادستان اردبیل با هشدار به آتلیه ها و عکاسی ها گفت: تمام آرایشگاه های زنانه، اتلیه ها و عکاسی ها به صورت نامحسوس کنترل می شوند و با افرادی که امنیت اخلاقی و بنیان خانواده ها را هدف قرار دهند برخورد قضایی می شود.

دادستان اردبیل از کاربران فضای مجازی خواست تا با جدی گرفتن آسیب های شبکه های اجتماعی غیرمجاز در حوزه اخلاقی از سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری کنند.

انتهای پیام/