بارش شدید ۴۰ میلیارد ریال خسارت در پارس‌آباد بجا گذاشت / احتمال وقوع سیلاب

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در پی بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد بیش از ۴۰ میلیارد ریال خسارت طی بارش شدید باران به بخش‌های مختلف شهرستان پارس‌آباد وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز،به نقل از خبرگزاری تسنیم:اکبر صمدی با بیان اینکه بارش شدید باران که از پنجشنبه شب گذشته  در بیشتر بخش‌ها و روستاهای تابع شهرستان پارس آباد شروع شده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: بارش باران به همراه وزش باد شدید مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده، و دربرخی جاها شاخ و برگ درختان، آبگرفتگی معابر عمومی و ورود خسارت به چند دهنه پل و ابنیه و راه‌های روستایی شده است.

وی گفت: همزمان با این بلایای طبیعی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن هماهنگی و آماده باش به عوامل خدمات‌رسان برای جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کردند و هر یک از اعضا پس از پایان این بارش در حال برآورد خسارت‌های به وجود آمده جهت پیگیری قانونی در آینده می‌باشند.

۱۳۹۵۰۶۱۲۱۴۰۸۲۶۷۶۴۸۵۴۸۵۰۴ فرماندار پارس‌آباد در مورد وقوع میزان خسارات وارد شده افزود: بارش باران همراه با باد شدید در اکثر نقاط شهرستان پارس‌آباد در مدت چند ساعت خسارت‌های زیادی به وسایل و اموال مردم وارد کرده است.

صمدی تصریح کرد: در این حادثه طبیعی خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی، دامداری، باغات و اماکن مسکونی، معابر و تاسیسات زیربنایی و روبنایی چندین روستا وارد شد.

وی با اشاره به خسارت‌های باران و باد شدید به تاسیسات زیربنایی شهرستان، بیان کرد: میزان خسارت کلی در دست بررسی است که پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/