اعضای هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز انتخاب شدند

در چهارمین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز، “صیاد معصومی” و “اسرافیل بهروزی” به ترتیب بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز انتخاب شدند.

pars600

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز،در حالی که تنها چند ماه به پایان فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها باقی مانده است، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز عصر روز شنبه در جلسه ای برگزار شد و اعضای شورای اسلامی این شهرها هیات رئیسه جدیدی را برای آخرین سال فعالیت خود انتخاب کردند.

بر این اساس “صیاد معصومی” و “لیلا ایمانزاده” نامزدهای ریاست شورای اسلامی شهر پارس آباد بودند، که در نهایت آقای “صیاد معصومی” با کسب ۶ رای بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد انتخاب شد و لیلا ایمانزاده با ۳ رای نتوانست رئیس این شورا شود.

همچنین بر اساس آرا “حسن حسین اوغلی” با ۷ رای موافق و ۲ رای ممتنع به عنوان نایب رئیس، “عظیم قربانی” و  “مطلب محبی” به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم و “مهرداد باباوند” بعنوان سخنگو و “قربانی” بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

 همچنین بر اساس آرا در شهر اصلاندوز “اسرافیل بهروزی” به عنوان رئیس و “کرامت مطیع پور” بعنوان نائب رئیس و بخشی زاده بعنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اصلاندوز انتخاب شدند.

پیش از این “حسن حسین اوغلی” و “عبادت صدری” به ترتیب رئیس شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز در سال سوم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/.