خبر اخراج کارگران شرکت کشت و صنعت مغان تکذیب شد

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طی بیانیه ای خبر اخراج ۱۷۰ نفر از کارگران این شرکت را تکذیب کرد.

۴-۱۱۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارس آباد نیوز، روز گذشته در پی انتشار خبری مبنی بر «اخراج ۱۷۰ نفر از کارگران کشت و صنعت و دامپروری مغان»، این شرکت در فاصله چند ساعت از انتشار خبر در آران مغان و خروجی برخی سایتها و شبکه های اجتماعی، روابط عمومی کشت و صنعت مغان به نقل از مدیر عامل آن طی بیانیه ای ضمن تکذیب این خبر از حفظ تمامی کارگران این شرکت خبر داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به استحضار تمامی همکاران و همشهریان عزیز می رساند در پی انتشار خبری با عنوان “اخراج ۱۷۰ نفر از کارگران شرکت وکشت وصنعت ودامپروری مغان ” حاج اروجعلی محمدی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان این خبر را کذب محض اعلام کرد و افزود: این شرکت در مسیر توسعه و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی بدون توجه به شانتاژ ها وشایعه های ایجاد شده از سوی باندهای ثروت و قدرت به کار خود ادامه می دهد و پرسنل خدوم و زحمت کش سرمایه ی عظیم و ولی نعمتان این شرکت هستند.

روابط عمومی شرکت کشت وصنعت دامپروری مغان

گفتنی است، این بیانیه در حالی است که روز شنبه ۳ مهرماه پایگاه خبری آران مغان و سایتهای محلی به نقل ازمنابع آگاه خبر از «اخراج ۱۷۰ نفر از کارگران کشت و صنعت و دامپروری مغان» داده بود.

خبری که آران مغان در این ارتباط نوشته بود:

به گزارش آران مغان، خبرها به نقل از منابع آگاه حاکی است تعداد کثیری از کارگران بخش حفاظت از قسمتهای مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به دلیل آنچه که تضرر یا عدم صرفه اقتصادی و نیاز بیش از ظرفیت لازم برای کارفرما (پیمانکار) عنوان شده از محل کار خود اخراج و راهی خانه هایشان شدند.

کارگران اخراجی شرکت کشت و صنعت مغان اظهار کردند: متاسفانه پس از شنیدن این خبر از سوی پیمانکار و جلوگیری از حضور در محل کار، به ناچار جهت تعیین تکلیف و روشن شدن وضعیت موجود به صورت دسته جمعی به بخش مربوطه اداره مرکزی مراجعه کرده و وضعیت را برای آنان تشریح کردیم اما متاسفانه مسئول مربوطه نیز دلیل قانع کننده و درخور توجهی که موجب گشودن گره این مشکل شود ارائه نکردند.

در روزهای اخیر این چندمین باری است که خبرها حکایت از اخراج کارگران از این شرکت دارد و با وجود کاهش شدید تعداد کارگران و پرسنل این شرکت نسبت به چند سال گذشته همچنان وضعیت اشتغال در این شرکت سیر نزولی خود را دنبال میکند و مشخص نیست این پروسه تا کجا ادامه خواهد داشت و چه تعداد نان آور خانواده توسط پیمانکاران مربوطه از این شرکت اخراج، معلق و یا در وضعیت بلاتکلیفی به سر خواهند برد تا این فرایند متوقف شود.

با وجود اینکه اخیرا خبرها از توسعه و نوسازی و تجهیز ناوگان تولیدی صنعتی، شرکت کشت و صنعت مغان داشته و گزارشات منتشر شده از توسعه بخش های مختلف تولیدی و ارتقا سطح کیفی آن خبر میدهد اما اخراج کارگران فصلی و بلاتکلیفی آنان همچنان به یکی از معضلات جدی در این شرکت تبدیل شده است.

گفتنی است، که تعداد کارگران اخراجی رقمی بیش از ۱۷۰ نفر اعلام شده است که بنا به برخی نقل قول ها تعداد کارگران اخراجی از این شرکت به ۲۰۰ نفر هم برسد.

انتهای پیام/