نماینده پارس آباد در شورای عالی استان‌ها

تخلفات و روابط ناسالم مجموعه شهرداری را بازگو خواهم کرد

نماینده پارس آباد در شورای عالی استان‌ها گفت: تخلفات گسترده‌ای در شهرداری پارس‌آباد در حال انجام است و بنده با جرات و جسارت تمام بخش عمده‌ای از این تخلفات را بازگو می‌کنم تا مردم در جریان نابسامانی‌ها قرار گیرند.

به گزارش پارس آباد نیوز،به نقل از خبرگزاری ایسنا، پویا مجرد در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: ما انتظار نداریم با پیگیری و بازگو کردن این تخلفات مدیر کل امور شهری به ما تذکر دهد چرا که تخلفات محرز و آشکار است و معلوم نیست چه زمانی می‌خواهند با این تخلفات برخورد کرده و پشت پرده‌های آن را به مردم اعلام کنند.

وی با اشاره به گزارش‌های مختلف از تخلفات محرز در مجموعه شهرداری پارس‌آباد خاطرنشان کرد: بنده جرات و جسارت آن را دارم که به عنوان نماینده مردم پرده از این تخلفات بردارم که نمونه‌ آن خرید ۱۷ تن قند در مجموعه شهرداری پارس‌آباد بوده که معلوم نیست این میزان قند خریداری شده در کجا صرف شده است.

نماینده اردبیل در شورای عالی استان‌ها به تعدد تخلف رخ داده در حوزه ساخت و سازهای مجاز اشاره کرد و گفت: ۳۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه زیرنهر تراب و در روز روشن انجام شده ولی کسی در این زمینه جوابگو نیست.

مجرد دریافت حقوق‌های نامتعارف در مجموعه شهرداری پارس‌آباد را یادآور شد و بیان کرد: کجای دنیا سراغ داریم که یک فرد در طول سال چهار بار افزایش حقوق داشته باشد و یا مبلغ نجومی و غیرواقعی از بیت‌المال و منابع این مردم به عنوان حق‌الزحمه دریافت کند.

وی از حراست استانداری و مجموعه وزارت کشور خواست؛ تا با یک بررسی به ابعاد این تخلفات و موارد پشت پرده رسیدگی کنند که قطعا با ورود به این حوزه می‌توانند به اسناد متقن نیز در مورد بروز و ظهور این تخلفات دست پیدا کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد در شورای استان اردبیل افزود: در حالی که کارگران در شهرداری بیش از ۷ ماه است حقوق نگرفته‌اند اما برخی از این آقایان با همدستی پیمانکاران و تبانی و زد و بندی که رخ داده میلیاردها تومان پول به جیب زدند و امروز وقتی می‌خواهیم راز سر به مهر را باز کنیم با انواع تهدیدها و تطمیع‌ها روبرو می‌شویم.

مجرد ادامه داد: بنده در جایگاه شورای شهر از حق و حقوق مردم دفاع می‌کنم و تمام تخلفات و روابط ناسالم مجموعه شهرداری و شورای شهر را بازگو خواهم کرد ولی انتظار داریم مجموعه دستگاه قضائی و حراست با متخلفین به جد برخورد کنند تا بیش از این به جایگاه مردمی شورای شهر لطمه‌ای وارد نشود.

وی به مظلومیت شورا و عدم توجه به اظهارنظرها و تذکرات اعضای دلسوز پارلمان محلی اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی تخلفات در شهرداری و حتی شورای شهر انتظار می‌رود هر چه سریعتر این تخلفات رسیدگی شده و زمینه یک اقدام قانونی در دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال فراهم آید

انتهای پیام/