۱۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبخیزداری اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در مرحله نخست تخصیص یافت.

به گزارش پارس آباد نیوز،شهامت هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در مرحله نخست تخصیص یافت.

وی با اشاره به این که اجرای طرح عملیات آبخیزداری در سه مرحله آغاز شده است بیان کرد: اجرای این طرح نخست به طور رسمی در شهرستان‌های گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد آغاز شده و در ده روز آینده پروژه‌های دیگر در شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: عملیات سازه‌ای در این شهرستان‌ها در مجموع با چهار میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و بی‌شک با بهره‌گیری از ظرفیت صندوق توسعه ملی در مرحله نخست تحویل داده خواهد شد.

هدایت بیان کرد: مرحله دوم طرح عملیاتی این پروژه طی دو ماه آینده آغار می‌شود تا اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یابد و یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی توسط استاندار اردبیل اختصاص یافته و یک میلیارد تومان نیز سازمان در مرحله دوم تخصیص می‌یابد که اعتبارات بیومکانیکی و تثبیت مالکیت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/