همزمان با سراسر کشور

فریاد « مرگ بر آمریکا » از نقطه صفر مرزی شهرستان پارس آباد طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور مرزداران شهرستان پارس آباد باحضور پرشور خود و  با شعار « مرگ بر امریکا » و « مرگ بر اسرائیل » عظمت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پارس آباد نیوز،ظهر امروز، مردم ولایی و انقلابی و عشایر غیور  شهرستان پارس آباد با شکوه تر از سالهای گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با فریاد « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » خشم و انزجار خود را علیه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد بعنوان سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: مردم شریف و نجیب شهرستان پارس آباد خصوصا دانش آموزان عزیز در این روز نماد اقتدار ملی، نماد مبارزه با استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که هر لحظه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی گفت: ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و علی الخصوص شهدای دانش آموزان که نماد پایداری و شجاعت هستند و این روز به نام آن بزرگان نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: انقلاب اسلامی به همین راحتی به دست نیامده است و به خاطر این انقلاب هزاران شهید داده ایم و تا آخرین نفس با اتحاد و انسجام و همدلی خود در  تبعیت از مقام معظم رهبری خواهیم بود.

علایی با اشاره به برکت نظام مقدس اسلامی ایران به دستاوردهای و عملکرد دولت در شهرستان پارس آباد تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری که تصویب شده است و جای هیچگونه نگرانی در این مورد نیست و انشالله بعد از اصلاح مجدد تصویب قطعی خواهد شد که خیر و برکت برای منظقه است.

وی در خصوص بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان پارس آباد که مطالبه جدی مردم است گفت: بیمارستان جدید الاحداث که چندین سال است مردم در انتظار بهره برداری اش هستند تمهیدات لازم انجام یافته و تا دو ماه آینده افتتاح و بهره برداری خواهد رسید و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص پتانسیل این شهرستان در حیطه کشاورزی بیان کرد: شهرستان پارس آباد قطب کشاورزی و دامی است. بالای ۴۷ درصد عشایر استان،  ۳۰ درصد محصولات زراعی و باغی استان در شهرستان پارس آباد می باشد.

علایی افزود: بیش از یک میلیون محصول کشاورزی در شهرستان پارس آباد تولید می شود و مردم این شهرستان تولید کننده و تلاشگر هستند و در پشتیبانی از نظام و در راستای اقتصاد مقاومتی همیشه داوطلب بوده اند.

وی همچنین با اشاره به  سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بیان کرد: چهار بانده کردن راه اردبیل به مغان را پیشنهاد داده ام با توجه به اینکه مشکلات و نیازهای زیادی برای شهرستان داریم که منابع مالی باید تامین باشد و با چهار بانده کردن این راهها آمار تصادف هایمان کم شود.

به گزارش پارس آباد نیوز، در پایان این مراسم دانش آموزان با  آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان را  در ۸ بند قرائت شد که هر بند با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

خبرنگار:بابک آدیگوزلی