به مناست گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت:

برگزاری کارگاه ورک شاپ خوشنویسی در شهرستان پارس آباد+تصاویر

به مناست گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت کارگاه ورک شاپ خوشنویسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشادا سلامی و کانون بسیج هنرمندان در سالن اداره ارشادی اسلامی برگزارشد.

به گزارش پارس آباد نیوز،به مناست گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت کارگاه ورک شاپ خوشنویسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشادا سلامی و کانون بسیج هنرمندان در سالن اداره ارشادی اسلامی برگزارشد.

مجتبی هاتف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیز ضمن حضور از نزدیک آثار خوشنویسان را رویت و ضمن قدردانی از حضور آنان در این برنامه گفت: این ورک شاپ اولین اجرای زنده هنر خوشنویسی است که این شیوه از خوشنویسی به دلیل نوپا بودن در ایران مورد توجه بسیاری از علاقمندان به هنر خوشنویسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با تمام توان در اشاعه برنامه های فرهنگی، هنری تلاش خواهیم کرد. زیرا معتقدیم شهروند با فرهنگ و سالم سرمایه اصلی یک شهر محسوب می شود و در نیل به این اهداف حضور گروه های هنری مثل انجمن خوشنویسان در کنار مدیریت شهری امری ضروری است.

در این مراسم خوشنویسان به نگارش زنده پرداختند و هنر بی بدیل خوشنویسی را در مقابل دیدگان شهروندان پارس آبادی  به نمایش گذاشتند و آثار زیبایی را خلق کردند.

خبرنگار: اشرف دادده

انتهای پیام /.