به مناسبت هفته بسیج:

عصر شعر بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار شد+تصاویر

 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت  مراسم عصر شعر بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت  مراسم عصر شعر بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد برگزارشد.

مجتبی هاتف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد دراین مراسم  ضمن  خیر مقدم گویی و گرامیداشت هفته بسیج  و هفته وحدت، هدف از برگزاری عصر شعر بسیج را ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بهترین پیروزی ها را به دست آوردند و با ایمان و تقوا توانستند دشمن را شکست دهند و امروز شاعران باید با اشعار خود جانفشانی ها و رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به دیگران منتقل کنند.

الله بخش نجفی هادی سیاسی ناحیه سپاه پارس آباد سخنران این مراسم اظهار کرد : با توجه به مباحث هنری و معرفی مولفه ‌های بسیج در دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل‌ جوان از مهم‌ترین رسالتهای هنرمندان به ویژه شاعران است و هنرمندان به عنوان پاسداران خط مقدم مقابله با دشمن در جنگ نرم باید به بهترین شکل ممکن در این عرصه انجام وظیفه کنند.

وی تصریح کرد: بسیج از الطاف معجزه گونه پروردگاردر خصوص انقلاب اسلامی است و بسیج ۱۱ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی با درایت و دوراندیشی حضرت امام (ره) بوجود آمده بود.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند و کار هنری در زمینه دفاع مقدس از برترین کارهای هنری است .

  وی تصریح کرد : شاعران سفیران فرهنگی جامعه هستند و بصیرت افزایی و ارتقا آگاهی مردم به ویژه نسل جوان با موضوع دفاع مقدس گفت: در شرایط کنونی که دشمنان ایران اسلامی با افکار شوم و پلید خود سعی در منحرف کردن جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند باید با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان در برابر تهاجمات نرم دشمنان ایستادگی کرد و این فرهنگ را نسل به نسل انتقال داد.

 نجفی افزود : بسیج منشا خدمات بیساری در کشور در حوزه های اجتماعی دفاعی و خدمات عمومی می باشد و تفکر بیسجی امروز در کشورهای محور مقاومت به عنوان یک الگوی بسیار موثر تبدیل شد ه و عامل شکست توطئه آمریکا و ایادی آن شده

 هادی سیاسی ناحیه سپاه پارس آباد عنوان کرد: نتیجه تفکر بسیجی استقلال کشور در حوزه های مختلف شده و این استقلال برای دشمنان انقلاب قابل تحمل نیست و علت اصلی دشمنی ها استقلال ماست

 وی با بیان اینکه : ایران اسلامی با داشتن ملت بزرگ و رهبر برزگ و کشور برزگ و با حفظ وحدت  و یکپارچکی زیر محور ولایت و امید به نصرت الهی تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند و انسال جشن انقلاب را به کوری دشمنان انقلاب با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

در این مراسم چند شاعر بسیجی اشعاری را با موضوع بسیج و هفته وحدت سرده اند.

گزارش و عکس از: اشرف دادده

 

انتهای پیام/.