به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری یادواره شهدای محله کودشیمایی به مناسبت هفته بسیج

یادواره شهدای محله کود شیمایی حوزه مقاومت ثارالله بسیج ناحیه پارس آباد در مسجد علی ابن ابیطالب ابن محله به مناسبت هفته بسیج باحضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، سرهنگ نوری فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد در این مراسم به بیان روایات جبهه و جنگ به اهمیت مقام شهدا پرداختند و تاکید کردند: همه ما مدیون شهدا هستیم و امنیت، آسایش و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست و همه باید قدر خانوادهای شهدا را بدانیم واز آنان دلجویی کنیم.

وی گفت: مقام شهدا آنقدر بالاست که آرزوی شهدا این است که خدا دوباره آنها را زنده کند و دوباره در راه خدا شهید شوند.

فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی اظهار کرد: اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان ملت ایران می‌خواهند فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را  از جامعه شیعه کم رنگ کنند و برگزاری یادواره‌ های شهدا تلنگری برای تمام افراد جامعه است .

وی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

سرهنگ نوری، پرهیز از تجمل گرایی و اسراف و همت ، تلاش و کوشش مضاعف را نیازمند جامعه اسلامی دانست و افزود: مسوولان و اقشار مختلف مردم باید برای تحقق جهاد اقتصادی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

سرهنگ نوری افزود: باید کارهایمان را با اذن ولایت انجام دهیم حتی جهاد در خدا و حفاظت از جان،باید توجه داشته باشیم که  اگر زیر پرچم ولایت قدم بر نداریم حتی اگر  صبح تا شب و شب تا صبح عبادت کنیم اثری ندارد.

گزارش و عکس: اشرف دادده

انتهای پیام/.