همزمان با 5 آذر:

گردهم آمدن بسیجیان شهرستان پارس آباد به مناسبت گرامیداشت ۵ آذر + تصاویر

بمنا سبت گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستعضعفین  بسیجیان شهرستان پارس آباددر مصلای این شهر گرد هم آمدند .

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، سرهنگ نوری فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد ضمن خوش آمد گویی و تبریگ هقته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش شکوه مقاومت تجمع ۵ آذر نشان از مقاومت و ایستادگی آرمان های امام (ره) عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری در گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش شکوه مقاومت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج یک تشکل نیست بلکه تفکر است، اظهار کرد: بسیج تفکری است که در آن عدالت‌محوری، ولایت‌محوری، خدامحوری، ایثار، اخلاق، شهادت‌طلبی، اخلاص و دانش محوری نهفته است.

حجت الاسلام رشادی سخنران این مراسم اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، این دیده‌بان همیشه بیدار انقلاب از بسیج به عنوان یک نیروی کارآمد در تمامی میدان‌ها یاد کردند، امروز به عینه شاهد حضور بسیج در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد بیان کرد:  امروز بسیجیان ما با تمام قدرت در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نرم دشمن و مقابله با استکبار ایستاده‌اند و اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد.

وی با تقدیر از حضور مسئولین در تجمع ۵ آذر گفت: این حضور نشان داد که هنوز مردم به پای آرمان های امام (ره) ایستاده و کلمه بسیج به معنای کامل وحدت در جامعه تبلور یافته است.

امام جماعت شهرستان پارس آباد افزود: هدف بسیج همان هدف انبیا است زیرابسیجیان ما از امام حسین (ع) وشهداء الگو می گیرند که هیچ وقت ذلت را نمی پذیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز صحبت از بسیج دیگر صحبت از بسیجی شدن نیست چرا که به‌فرموده رهبر معظم انقلاب همه ملت ایران بسیجی هستندو همه ی کسانی که این سرزمین و نظام را دوست دارند و قبلشان برای این مملکت می تپد بسیجی اند.

گزارش و عکس از : اشرف دادده

 

انتهای پیام/.