اولین نمایشگاه آثار حجمی “نقش برجسته و مجسمه” در پارس‌آباد

اولین نمایشگاه آثار حجمی “نقش برجسته و مجسمه” «موسی میرزایی» هنرمند پارس آبادی در محل نمایشگاه کتابخانه عمومی شهید رجایی پارس آباد افتتاح شد.

 

اولین نمایشگاه آثار حجمی ، نقش برجسته و مجسمه  متعلق به موسی میرزایی پیکرتراش و هنرمند خوش‌ذوق پارس‌آبادی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان پارس‌آباد در حال برگزاری است و از روز جمعه ١۶ تا چهارشنبه ۲۱  آذر ماه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش پارس آباد نیوز، این نمایشگاه که جمعه با حضور امام جمعه، مسئول کتابخانه های شهرستان ومعاون عمرانی فرماندار، جمعی از مسئولان و هنرمندان پارس آبادی افتتاح شد، بیش از ۴۳ آثار نقش برجسته و مجسمه و اثر طراحی و گرافیکی تجسمی در حالات مختلف به نمایش گذاشته شده است.

از آثار حجمی این هنرمند پارس آبادی که در این نمایشگاه به چشم می آید می توان به مجسمه استاد «شهریار»، مجسمه «شاه اسماعیل» و … اشاره کرد.

گفتنی است، موسی میرزایی دارای مدرک کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد تاریخ هنر است که منتخب و شرکت در work shop موزه معاصر تهران، برگزیده چهارمین جشنواره بین المللی فجر ایران و چاپ دو اثر گرافیکی در کتاب سال گرافیک دانشجویی را کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام/