با حضور 120 ورزشکار؛

مسابقات «موی تای» قهرمانی استان در پارس آباد برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری مسابقات ورزشهای رزمی استان در سبک موی تای به میزبانی شهرستان پارس آباد خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، علیرضا محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص مراسم مسابقات ورزشهای رزمی موی تای استان به میزبانی پارس آباد که در سالن فجر این شهرستان برگزاری شد، اظهار کرد: مسابقات ورزشهای رزمی موی تای قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

وی در خصوص تیم های شرکت کننده در این مسابقه، بیان کرد: این مسابقه با حضور تیم هایی از شهرستانهای اردبیل، پارس آباد، خلخال، نیر، نمین، مشگین شهر و گرمی با ۱۲۰ ورزشکار در محل استادیوم ۱ هزار و ۲۰۰ نفری شهید کلانتری – فجر شهر پارس آباد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص اهداف این مسابقه تصریح کرد: این مسابقه با شعار چهل سال نشاط و با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف توسعه و پیشرفت ورزش موی تای در سطح استان می باشد.

محبی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در چهار رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان است، افزود: نفرات بزرگسالان در ۱۱ وزن، جوانان در ۷ وزن، نوجوانان در ۶ وزن و نونهالان در ۹ وزن انجام شده است که نفرات برتر بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، ۵ باشگاه موی تای در شهرستان پارس آباد با بیش از ۱۰۰ نفر ورزشکار فعال است که صاحب مدال های رنگارنگی از جمله قهرمانی جهان می باشند.

خبرنگار: بابک آدیگوزلی