فرماندار شهرستان پارس آباد:

پروژه تصفیه خانه بزرگ فاضلاب پارس آباد نیازمند ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار است

دکترعلایی ثبت رکورد اجرای بیشترین شبکه فاضلاب در کشور را مختص شهرستان پارس آباد دانست و افزود: شهرستان پارس آباد میانگین اجرای بیشترین شبکه انشعاب فاضلاب کشور رابه خود اختصاص داده است و بالغ بر ۹۸ درصد این شهرستان از انشعاب شبکه فاضلاب بهره مند هستند این در حالی است که مرکز استان تنها دارای ۵۵درصد شبکه فاضلاب است.

 

به گزارش پارس آباد نیوز،فرماندار شهرستان پارس آباد به همراه رئیس اداره آب و فاضلاب ظهر امروز شنبه از تصفیه خانه بزرگ فاضلاب این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه این بازدید گفت: این طرح از سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرده اما به دلیل تعلل بی توجهی مدیران و مسئولان ناتمام و بلاتکلیف باقیمانده است.

علایی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح بیش از ۹۸ درصد بوده اما نصب و راه اندازی تاسیسات و تجهیزات فنی این طرح از ۱۶ درصد پیشرفت عدول نکرده است.

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و حدود ۱۷ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه اعتبار لازم است.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۶ هکتار بنا شده است و یکی از پروژه‌های مهم شهرستان پارس آباد است.

علایی ثبت رکورد اجرای بیشترین شبکه فاضلاب در کشور را مختص شهرستان پارس آباد دانست و افزود: شهرستان پارس آباد میانگین اجرای بیشترین شبکه انشعاب فاضلاب کشور رابه خود اختصاص داده است و بالغ بر ۹۸ درصد این شهرستان از انشعاب شبکه فاضلاب بهره مند هستند این در حالی است که مرکز استان تنها دارای ۵۵درصد شبکه فاضلاب است.

علایی تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب را مستلزم توجه و عنایت نماینده و مدیر عامل آب و فاضلاب استان دانست و گفت: با اتمام این طرح اهالی منطقه از بوی تعفن فاضلاب و فرآیند غیربهداشتی شبکه فاضلاب رها خواهند شد.

خبرنگار: رضا امیرپور