اولین نشست مشترک فرمانداران شمال استان برگزار شد

اولین نشست مشترک فرمانداران شهرستانهای گرمی و بیله سوار و پارس آباد به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز،  اولین نشست مشترک فرمانداران شهرستانهای گرمی و بیله سوار و پارس آباد مغان در فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص جمع بندی این نشست، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست استفاده از نقطه نظرات این بزرگواران و راهکار واحدی برای توسعه شهرستانها بود تا بتوانیم با برنامه های منسجم در خدمت مردم شهرستانها باشیم.

وی گفت: ادامه این نشست به صورت دوره ای  در شهرستانهای بیله سوار و گرمی مغان برگزار خواهد شد تا بتوانیم از استعداد و ظرفیت های هر سه شهرستان استفاده کنیم و مسائل بصورت جمع بندی و مشترک به استان ارائه شده و با عنایت ویژه استاندار محترم مشکلات در شهرستانها حل شود و شرایط عالی و مطلوب برای شهروندان باشد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به مهمترین مسائلی که در این نشست بحث شد، عنوان کرد: راههای مواصلاتی، خرید محصولات کشاورزی و کشت دوم، توریست گردی و گردشگری و افت برق و کاهش تعرفه برق مهمترین مسائل این نشست بود.

علایی در خصوص راههای مواصلاتی و با توجه به اینکه در سال گذشته ۷۳ درصد تصادفات استان در شمال استان بود، بیان کرد: جاده بین المللی قفقاز انشاالله با پیگیری هر سه فرمانداری عملیاتی شود و این امر باعث می شود اولا شهرستانهای گرمی و بیله سوار مغان از بن بست خارج شود و راه پارس آباد به اردبیل حداقل ۴۰ کیلومتر کاهش پیدا کند و این امر باعث کاهش تصادفات و عامل توسعه منطقه مغان خواهد بود.

وی افزود: شهرستانهای گرمی و بیله سوار و پارس آباد همه مغان هستند با فرهنگ های واحد و خاطر اینکه وحدت و انسجام ایجاد شود و از تمام این ظرفیت ها برای توسعه کل مغان استفاده شود ادامه این نشست ها برگزار خواهد شد تا رونقی برای منطقه باشد.

خبر از: بابک آدیگوزلی