فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد

توقیف ۱۰۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در پارس آباد


فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت به مدت یک هفته و توقیف ۱۰۲ دستگاه نقلیه متخلف در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آباد نیوز، سرهنگ حسین بهمنی در این خصوص گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز شهرستان با عملکرد خوب ماموران انتظامی و راهور این فرماندهی اجرا شد.
سرهنگ بهمنی افزود: با تلاش و جدیت ماموران انتظامی و راهور شهرستان در طول هفته گذشته و با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ترافیکی تعداد ۱۰۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این طرح می توان به کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۹ نفر سارق در این خصوص،کشف ۱۰۶۶ عدد قرص غیر مجاز، کشف ۶۴۰ نخ سیگار ، دستگیری ۱۳ نفر معتاد و کشف مقادیری مواد مخدر اشاره کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام./