مسئول بسیج طلاب سپاه اردبیل در جمع بسیجیان:

شرایط کنونی کشور نیازمند تفکر بسیجی است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عزت و آزادگی ایران اسلامی مرهون وجود تفکر و روحیه بسیجی بوده و راه پیشرفت نظام نیز برخورداری از چنین روحیه‌ای است.

به گزارش پارس آباد نیوز، همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ شکوه اقتدار با حضور بسیجیان شهرستان پارس‌آباد ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد سیدسیاح  در در این اجتماع عنوان کرد: بسیج به حول قوه الهی ۴۰ سالگی دوران باعزت تشکیل خود را سپری می‌کند.

وی مهار فتنه سال ۸۸ را برگ زرین خدمات بسیج دانست و افزود: بسیج نقش مهمی در خصوص محرومیت زدایی، سازندگی و مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و حضور در جبهه های مقاومت داشته است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در خصوص فلسفه تشکیل بسیج گفت: دفاع از اسلام، دفاع از انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن از فلسفه تشکیل بسیج است.

سید سیاح شرایط کنونی کشور را نیازمند تفکر بسیجی دانست و ادامه داد: امروزه به ۹۲ هزار شهید بسیجی که در عرصه دفاع مقدس جانشان را ایثار کردند در کنار ده‌ها هزار آزاده و ایثارگر و جانباز باید افتخار کرد.

وی افزود: در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در کشور برنامه ریزی شد که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

سید سیاح در خصوص عملکرد و تلاشهای بسیج در خصوص خدمات پزشکی و بهداشتی عنوان کرد: ۸۰ بیمارستان صحرایی در سال گذشته در سراسر کشور توسط بسیج احداث شده و ۲۲ هزار و ۳۰۰ تیم بهداشتی مناطق محروم اعزام شدند.

وی راه پیشرفت کشور را تفکر احیای بسیجی معرفی کرد و عنوان کرد: زمانی که تفکر و روحیه بسیجی در کشور طنین انداز شد عزت و آزادگی کشور نیز آغاز گردید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اگر آمریکا در ده‌ها سال پیش با یک جمهوری اسلامی ایران مواجه بود امروزه با چندین جمهوری اسلامی مواجه است؛ حزب الله لبنان، انصار الله یمن، مبارزان فلسطین و نیروهای مقاومت سوریه که اینها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود می‌دانند.

سید سیاح در پایان ایستادگی و مقاومت را تنها راهبرد راه نجات کشور و عزت ملی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

بصیرت بسیجی زبانزد عام و خاص است

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد نیز در این اجتماع بزرگ گفت: بسیجیان سلحشور با حضور پرشکوه خود در سالروز تشکیل بسیج دهها میلیونی بار دیگر شجاعت و فداکاری شان را به نمایش گذاشتند و با ولایت فقیه عهد و پیمانی دیگر تازه کردند.

وی گفت: بسیجیان دلاور اقتدار و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقطه صفر مرزی به نمایش گذاشتند و اعلام کردند تا بسیجیان و رزمندگان عاشورایی شهرستان پارس آباد هستند اجازه تعرض به هیچ احدی نداده و نخواهیم داد و تا آخرین قطره خون مطیع امر رهبری هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد بسیج را نمونه‌ای از الگوهای غیرت و شجاعت و معرفت معرفی کرد و یادآور شد: تفکر و بصیرت بسیجی زبانزد عام و خاص بوده و سران استکبار جهانی را مات و مبهوت گذاشته است./ مهر

انتهای پیام./