تلاش جهادی مسئولین پارسآباد مغان برای تاسیس دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان

نخستین نشست هم اندیشی مدیریتی در خصوص تاسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان پارسآباد مغان به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.

 

به گزارش پارس آباد نیوز، نخستین نشست هم اندیشی مدیریتی در خصوص تاسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان پارسآباد مغان با حضور فرماندار محترم، مدیر شبکه بهداشت و درمان و روسای ادارات و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان پارسآباد مغان برگزار گردید.

مهندس حاجی پور فرماندار شهرستان در این نشست با تاکید بر به حق بودن این مطالبه گری مردمی و لزوم تاسیس دانشکده علوم پزشکی در منطقه با توجه به پتانسیل های موجود منطقه و آمایش سرزمینی، تلاش جهادی کلیه ادارات، شرکت های بزرگ و دانشگاه های فعال منطقه را برای مشارکت در جهت تامین پیش نیازهای لازم خواستار شد.

ایشان ضمن تشریح پیامدهای مثبت وجود این دانشکده در منطقه و جوان بودن شهرستان، بر ضرورت تسریع در خصوص تاسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تاکید نمود.

دکتر قربانی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در سخنانی ضمن عرض خوشامد و تشکر از حضور گرم روسای ادارات، دانشگاه ها و شرکت های بزرگ، ضرورت ها، اهداف، کارکرد های دانشکده علوم پزشکی و روند قانونی تاسیس دانشکده را تشریح و اهم اقدامات صورت گرفته در این خصوص را بیان نمود و ضمن طرح مشکلات و موانع موجود، تلاش و همت مضاعف همه را برای تحقق این هدف بزرگ و دستاورد ماندگار را خواستار شد.

در ادامه جلسه نمایندگان و روسای دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، کشت و صنعت مغان، آموزش و پرورش، شهرداری و مسئول پیگیری امور دانشکده در سخنانی، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر همکاری بیش از پیش خود در این راستا تاکید نمودند.

انتهای پیام./