اجرای ۸۰ ویژه برنامه در هفته بصیرت در پارس آباد/ سپاه در موضوع انتخابات وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت از اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه و نشست بصیرتی در این هفته در شهرستان پارس آبادمغان خبر داد.

به گزارش پارس آباد نیوز،سرهنگ پاسدار حسن نوری در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بصیرت در پارس آباد اظهار کرد: در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و هفته بصیرت مردمی بیش از ۸۰ عنوان نشست روشنگری و بصیرتی با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی در پارس آباد برگزار می شود.

وی شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۹۸ را «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» اعلام کرد و گفت: امسال با توجه به توطئه های دشمن برنامه های بصیرتی شاخص و اثرگذاری در کشور برگزار می‌شود که متناسب با آن در شهرستان پارس آباد نیز چنین برنامه هایی تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع ۹ دی، سخنرانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع واقعه نهم دی و… بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بصیرت در شهرستان پارس آباد است.

نوری با تاکید بر تبیین ابعاد فتنه های دشمن در کشور، گفت: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین این فتنه ها بود که مردم ولایتمدار شهرستان مرزی پارس آباد بصورت خودجوش در هشتم دی ماه این سال یک روز زودتر از سایر شهرهای کشورمان به خیابان آمده و ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه آشوبگران وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.

وی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر تیر دشمن به سنگ خورد و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان دل از نظام وانقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن دشمنان انقلاب شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو تأکید و اعلام کرد: این حضور حداکثری هراس دشمن را در پی دارد چرا که منافع خود را در عدم شرکت مردم در پای صندوق‌های رأی می‌دانند.

نوری با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست، تصریح کرد: سپاه هیچ‌گاه در روند انتخابات دخالت نداشته و نخواهد داشت و همواره به عنوان نهادی از بطن مردم در راستای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

منبع: آران مغان

انتهای پیام/