خشم و خروش انقلابی مردم پارس آبادمغان در محکومیت شهادت سردار سلیمانی

مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد مغان  همزمان با شهادت سردار «قاسم سلیمانی» با برپایی راهپیمایی اقدام جنایتکاران آمریکایی را محکوم کرده ، به سوگ و عزا نشستند.

به گزارش پارس آباد نیوز، مردم انقلابی و ولایی شهرستان پارس آباد در محکومیت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه به صورت خود جوش، با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی، از مصلای امام خمینی (ره) تا مقابل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود از آمریکای جنایتکار را اعلام کردند.

مردم در این راهپیمایی ضمن سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «من هم حاج قاسم سلیمانی‌ام».

عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در حاشیه راهپیمایی در خصوص شهادت سردار گرانقدر اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی سردار والا مقام اسلام الگو و اسوه خط مقاومت، سردار فاتح جنگ با داعش و رهرو راه رهبر معظم انقلاب و مبارزی خستگی‌ناپذیر بود.

وی ادامه داد: ایشان عمر با برکت خود را در جهت ادامه راه سید الشهدا و در راه ولایت و پاسداشت حریم امامت و ولایت سپری کردند.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد نیز در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات آشکار آمریکا برای به شهادت رساندن سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان بدانند که ملت ایران، سلیمانی‌های زیادی دارد که انتقام خون پاک این شهید مقاومت را خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی عزت و افتخار ایران اسلامی در صحنه بین المللی بود و توانست در خارج از مرزها برای مردم مظلوم و محروم کشورهای مختلف همچون سوریه، عراق، لبنان، فلسطین یار و یاور باشد.

نوری افزود: دشمنان از ترس اسلام و انقلاب در اقدامی خبیث دست به ترور این شهید والا مقام و هم رزمانش زدند که قطعاً دشمنان همان‌گونه که قبلاً هم تجربه کرده‌اند سیلی محکمی بابت این اقدام پلید و اشتباه خود خواهند خورد.

به گزارش پارس آبادنیوز: بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام./