امام جمعه موقت پارس آباد:

ایستادگی حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت/ تقدیر ملت از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران

امام جمعه موقت پارس آباد گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره خقلت بود و حضرت زهرا(س) در راستای دفاع از امامت و ولایت ایستادگی کرد.

به گزارش پارس آباد نیوز،حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره خقلت بود و حضرت زهرا(س) در راستای دفاع از امامت و ولایت ایستادگی کرد.

وی افزود: این بانوی سرافراز اسلام اولین شهیده راه امامت و ولایت است که توسط دشمنان به شهادت رسید.

امام جمعه موقت پارس آباد با تاکید بر اینکه سعادت دو جهان در پیروی از اهل بیت(ع) است، ادامه داد: بانوان ما باید سیره حضرت فاطمه (س) را در امورات زندگی سرلوحه و سرمشق خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه پارس آباد بیان کرد: کار کردن توام با عشق و محبت مرد در منزل،  اجر و ثواب ویژه‌ای نزد پروردگار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ارزشمند نیروهای مسلح و بالاخص سپاه پاسداران اذعان داشت: سپاه در تمام مراحل انقلاب با اقتدار در مقابل توطئه‌ها و اقدامات دشمنان ایستاده و حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی آمریکا و انتقام سخت،  ایام الله است.

احمدی گفت: از نظر قرآن کریم، آینده از آن مستضعفان، صالحان و مؤمنان است و از وعده‌های الهی که در قرآن بیان شده، وعده پیروزی مستضعفان است و خداوند اراده کرده تا مستضعفان جهان بر مستکبرین عالم، پیروز خواهند شد.

وی بیان کرد: مردم ایران هوشیار است و به تمام مسائل کشور و جهان توجه داشته و دارد و در تمام صحنه‌های حساس کشور حضور دارند، حال وظیفه مسؤولان است که برای تحقق اهداف نظام و انقلاب ماموریت‌های خود را با دقت انجام دهند و در جهت حل مشکلات مردم اهتمام جدی نمایند.

امام جمعه موقت پارس آباد با بیان اینکه خیرین در مسائل فرهنگی و آموزشی بیش از پیش کوشا باشند گفت: خیرین فرهنگی و آموزشی همانند ایثارگرانی هستند که در جنگ فرهنگی دشمنان با بخشش اموال خود به مقابله با تهاجم فرهنگی می‌پردازند تا بسیاری از مسائل فرهنگی جوانان حل شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام./