افتتاح ۳۳ طرح سرمایه گذاری همزمان با دهه فجر در پارس آبادمغان

سرپرست فرمانداری پارس آباد گفت: ۳۳ پروژه و طرح بزرگ سرمایه گذاری، دهه مبارک فجر در شهرستان پارس آبادمغان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پارس آباد نیوز،عدالت حاجی پور با اشاره به اینکه ۱۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی و ۴۴ میلیارد تومان طرح‌های سرمایه گذاری در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: چهار طرح اقتصادی مهم با اشتغال زایی ۱۳۸ نفر به صورت مستقیم و پایدار در شهرستان پارس آباد نیز به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: دهه مبارک فجر نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان و نماد وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و از این ایام باید به بهترین شکل ممکن برای تبیین خدمات نظام در تمامی مناطق و شهرها بهره برد.

حاجی پور با اشاره به اینکه عزت و امنیت و آسایش جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم، تأکید کرد: تشییع با شکوه پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش پایبندی مردم به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بار دیگر ثابت کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا جزو اولویت برنامه‌های ایام الله دهه فجر است، افزود: بایستی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان انتقال داده شود.

وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: مدیران ادارات به عنوان خادمان مردم باید در خدمت مردم بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/