امام جمعه موقت پارس آباد:

تنها راه ادامه مسیر پیروزی قوی‌تر شدن ایران در همه‌ی زمینه‌ها است/بررسی افزایش ۱۳۰درصدی آب بهای کشاورزان

 امام جمعه موقت پارس آباد گفت: تنها راه ادامه مسیر پیروزی و ترسیم راه آینده ایران پس از حضور پرشکوه و گسترده ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش و پاسخ کوبنده و موفقیت‌آمیز سپاه در عملیات نظامی علیه آمریکا در عین‌الاسد، قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: تنها راه ادامه مسیر پیروزی و ترسیم راه آینده ایران پس از حضور پرشکوه و گسترده ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش، خاطره عظمت ورود امام خمینی (ره) به کشور در حضور پرشور مردم را زنده کرد و بار دیگر این مسئله را در اذهان زنده کرد که اگر انقلابی پشتوانه مردمی داشته باشد استوار و با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد و پاسخ کوبنده و موفقیت‌آمیز سپاه در عملیات نظامی علیه آمریکا در عین‌الاسد، قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه‌ها است.

احمدی با اشاره به خطبه عربی مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته پیش تهران، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خواهان اتحاد همه ملت‌های منطقه است.

وی افزود: اگر کشورهای خاورمیانه با هم متحد شوند آمریکا از خاورمیانه اخراج و نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد وبرای محقق شدن و نتیجه گرفتن این هدف باید کشورهای عربی و منطقه از نظر اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای نیز متحد باشند که الحمدالله قیام امروز مردم عراق نشانه خفت و خواری استکبار می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: وضعیت کوچه‌ها و فاضلاب محله آزادگان این شهر که جز حاشیه شهر بوده و قشری زحمت‌کش و مستضعف در آن زندگی می‌کنند که با مشکلات جدی فاضلاب روبرو شده‌اند نیز نیاز به توجه جدی دارد و از مسئولین شهری، فرماندار، شهردار و اداره برق بایستی خواست به این مساله رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت شهرستان از افزایش ۱۳۰ درصدی آب بهای کشاورزان شهرستان پارس آبادانتقال کرد وخواستار رسیدگی و بررسی این موضوع از مسئولان شد.

حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به جاده اصلی که از داخل شهر اسلام آباد عبور می کند و بخاطر احداث بلوار در ورودی شهر باعث از بین‌رفتن آسفالت شده و با وجود مسیر ماشینهای کشورهای همسایه در شأن منطقه نمی باشد خواستار توجه ویژه مسئولان شهرستانی و استانداری اردبیل به این موضوع شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان پارس آباد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی افزود: باید توجه داشته باشیم که جایگاه ایمان و تقرب انسان‌ها بر اساس تقوای آن‌ رتبه‌بندی می‌شود و یکی از مهم‌ترین ملاک‌های تعیین تقوا میزان پرهیز انسان‌ها از امور خلاف اخلاق است.

مسئوول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه پارس آباد با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در راس شهدا قرار گرفته است، گفت: اگر چه حضرت صدیقه طاهره(س) در هنگام شهادت ۱۹ سال عمر بیشتر نداشتند، اما برکت و خاصیت عمر ایشان به اندازه همه تاریخ است.

خطیب جمعه افزودند:حضرت زهرا(س) نه تنها ادامه‌دهنده راه شخص و نسل رسول اکرم(ص) بلکه ادامه‌دهنده شخصیت و نبوت و رسالت ایشان بودند و تا ابد، هر خیری از قرآن و عترت به مردم می‌رسد به واسطه حضرت صدیقه کبری(س) است.

وی ادامه داد: در روز قیامت چهره حضرت فاطمه زهرا(س) آنچنان نورانی می‌شود که هیچ چشمی قدرت نگاه کردن به ایشان را نخواهد داشت، به جز آنان که در این دنیا امتحان پس داده و لیاقت شیعه بودن را کسب کرده‌اند ومجموعه شفاعت در روز قیامت به دستان حضرت زهرا(س) است و امیدواریم شفاعت شامل حال همه ما شود، ایمد است بتوانیم ایشان را به عنوان الگوی زندگی در طول حیات خود قرار دهیم.

انتهای پیام./