همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)؛

۵ هزار غذای نذری در پارس آباد توزیع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۵ هزار غذای نذری در شهرستان پارس آباد طبخ و توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز،شهرستان پارس آباد در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا «س» غرق در ماتم و عزا بوده و دسته‌های عزاداری، هیئت‌های مذهبی و عاشقان اهل بیت در تمام مساجد این شهرستان به روش سنتی عزاداری و سینه زنی کردند.

در این مراسم ۵ هزار پرس غذای نذری توسط اهالی و خیرین پارس آبادی در جمع عزاداران در مصلای امام خمینی (ره) طبخ و توزیع شد.

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کودکان و نوجوانان و جوانان ولایی و انقلابی پارس آباد به صورت خودجوش در شهرها، بخش‌ها و روستاهای شهرستان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از عزاداران پذیرایی کردند.

استقبال چشمگیر از نمایشگاه «یاس کبود» پارس آباد

عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری در حاشیه مراسم عزاداری ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) تربیت شده مکتب اسلام است، افزود: ایشان جامع‌ترین الگو و اسوه برای بانوان اسلام محسوب می‌شوند.

وی افزود: همزمان با ایام فاطمیه از ۲۸ دی ماه دهمین نمایشگاه فرهنگی و مذهبی یاس کبود با مشارکت جوانان افتتاح شده و به مدت ۱۲ روز مراسم عزاداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ضمن قدردانی از عوامل برپایی نمایشگاه یاس کبود، عنوان کرد: این نمایشگاه با استقبال گسترده و تمام اقشار مردم همه ساله برپا شده و سالیانه شاهد حضور و بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر از برنامه‌های نمایشگاه هستیم.

منبع: مهر

انتهای پیام./