فرماندار شهرستان پارس آباد در هفتمین جلسه شورای اداری:

۸۰ پروژه و ۴ طرح تولیدی ،اقتصادی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد

حاجی پور افزود: در ایام انتخابات رئیس اداره حق ندارد بر له یا علیه کاندیدایی تبلیغ یا مشارکت داشته باشد در صورت مشاهده یا احراز موضوع، با رئیس مربوطه برابر مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز؛هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در سال جاری با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد ؛معاونین بخشداران و روسای ادارات و دستگاه‌ها و دیگر اعضای عضو شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در آغاز این جلسه از زحمات و تلاش های دکتر علی علایی بعنوان فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد و گفت: اگر بخواهیم در این زمینه منصفانه قضاوت کنیم،خدمات و زحمات علایی در این شهرستان غیر قابل انکار بوده و شایسته تجلیل و تکریم است.

فرماندار گفت: در دهه فجر امسال ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حاجی پور تاکید کرد: علاوه بر طرح ها و پروژه های عمرانی ۴ طرح سرمایه گذاری و تولیدی نیز به بهره برداری خواهد رسید که با ۴۳ میلیارد تومان اعتبار ،برای ۱۳۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: انتطار میرود دستگاهها پروژه ها و طرح های خود را نهایتا تا پیش از دوازدهم بهمن ماه معرفی نمایند لیکن پروزه های ناقص نباید جزو پروزه های افتتاحی معرفی شود و چنانچه معرفی شوند از لیست پروژه های افتتاحی خط خواهند خورد.

او گفت: دیدکاه ما بر این است که دستاوردهای دولت به جهت اهمیت موضوع در دو رویداد مهم تاریخی انقلاب اسلامی یعنی دهه فجر و هفته دولت به بهره برداری رسیده و برای مردم تبیین شوند تا خدمات نظام برای مردم ملموس و مبرهن شود.

حاجی پور یادآور شد: در سفر ریاست محترم جمهوری و وزرای کابینه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل تخصیص یافت که سهم شهرستان پارس آباد از این اعتبارات ویژه و محفوظ است.

وی تاکید کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری و وزرای دولت به شهرستان پارس‌آباد ۸ مکاتبه رسمی ۳ امضایی متشکل از فرماندار شهرستان پارس آباد، امام جمعه و نماینده حوزه پارس آباد جهت پی گیری مطالبات شهرستان پارس آباد به اطلاع هیئت دولت رسید.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از اصول و قواعد تشکیل هر حکومتی است در واقع پایه و اساس مردم سالاری دینی و انتخابات آزاد در نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته، بر پایه ایمان و اراده و عزم راسخ مردم استوار بوده و تلاش دشمن برای کم رنگ جلوه دادن این رویداد بزرگ در طول ادوار مختلف را ناکام گذاشته است.

حاجی پور افزود: در ایام انتخابات رئیس اداره حق ندارد بر له یا علیه کاندیدایی تبلیغ یا مشارکت داشته باشد در صورت مشاهده یا احراز موضوع، با رئیس مربوطه برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی تبیین کرد: تمامی ادارات و تجهیزات دستگاهها پیش از انتخابات باید در اختیار ستاد انتخابات و هیئت اجرایی فرمانداری قرار گیرد تا انتخابات آزاد و سالم هر چه باشکوهتر و به نحو شایسته برگزار گردد.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: ایجاد حاشیه و ناامنی و تشویش اذهان عمومی به انحاء و عناوین گوناگون در آستانه انتخابات یا در زمان اجرای این رویداد مهم جرم محسوب می شود،کما اینکه این جو سازی ها هیچ تاثیری بر عزم و اراده دولت و ملت و اجرای صحیح انتخابات نخواهد داشت.

حاجی پور اظهار داشت: ارائه و انتشار هرگونه لیست کاندیداها در راستای رد یا احراز صلاحیت ها مبنای قانونی نداشته و کذب محض است ابلاغ اسامی کاندیداها یازدهم بهمن ماه به کاندیداها ابلاغ و اسامی نهایی نیز ۲۳ بهمن ماه از طریق جراید منتشرخواهد شد.

وی گفت: حکومت ما مردم‌سالاری دینی است و همه چیز تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش است و با مسببان ناامنی به شدت برخورد خواهد شد.

عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سهم ۲۵ درصدی استخدام خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرکت های دولتی و شبه دولتی، تولیدی و اقتصادی محفوظ است.

او با بیان اینکه نصب دستگاه خودپرداز در دستگاه های دارای خدمات عمومی ضرورت دارد، تصریح کرد: نصب خودپرداز در ادارات که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند،برای سهولت امورات مردم و خدمات هر چه بهتر به شهروندان الزامی است.

حاجی پور اظهار داشت: اعمال قانون در خصوص جمع آوری بنر ها و تابلوهای تبلیغاتی در خیابان پزشکان توسط شهرداری در اسرع زمان ضروری است.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: دو رویداد مهم سیاسی اجتماعی تاریخی در روزهای آتی در کشور پیش روی ماست،همه ما باید وظیفه خود را به نحو احسن در اینخصوص انجام دهیم.

او ادامه داد: پروژه شهرک لجستیکی مشترک بین ایران و آذربایجان بزودی کلنگ‌زنی خواهد شد و اقتصاد شهرستان و منطقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد، پروژه ای که پتانسیل تسریع در چهاربانده شدن مسیر پارس آباد تا سه راهی مشکین شهر را نیز مهیا می سازد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ۳۰ نفر از معتمدین و نخبگان و خانواده معظم شهدا در برنامه انقلاب ما در ایام دهه فجر حضور یافته و طی برنامه ای از شبکه سبلان پخش خواهد شد.

فرماندار پارس آباد هشدار داد: حضور شخص روسای ادارات در شورای اداری شهرستان الزامی و عدم حضور آنان به منزله بی احترامی به جلسه بوده با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: روسا و کارکنان دولت حق ندارد بعد از وقت اداری از امکانات و تجهیزات دولتی یا خودرو خدمت استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: بر اساس طرح صدا و سیما ۳۰ نفر از معتمدین و نخبگان و خانواده معظم شهدا در برنامه انقلاب ما در ایام دهه فجر حضور یافته و طی برنامه ای از شبکه سبلان بر روی آنتن خواهد رفت.

تجلیل و قدردانی از شجاعت و صبر و پایداری و استقامت خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران پایان‌بخش جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد در این نشست بود.

خبرنگار: رضا امیرپور

انتهای پیام./