امام جمعه موقت پارس آباد:

ولایت فقیه در راس حاکمیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت:   قرار گرفتن ولایت فقیه در راس حاکمیت بزرگترین دستاورد این انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز؛حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند تا دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند و مردم را از نظام ناامید کنند.

وی در ادامه افزود: دشمن از غفلت‌های ما سوء استفاده می‌کند، راه درمان غفلت ذکر و یاد الهی، تفکر و اندیشیدن در آثار و آیات الهی و ممارست و مداومت برنماز در اول وقت است.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد قرار گرفتن ولایت فقیه در راس حاکمیت را بزرگترین دستاورد این انقلاب دانست و افزود: ولایت فقیه ادامه ولایت انبیا و ائمه معصومین است.

خطیب جمعه شهرستان پارس آباد گفت: اصلی‌ترین علت دشمنی آمریکا با ایران، استقلال سیاسی کشور بوده که اتحاد ووحدت وهمبستگی ملت همواره توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می کنند و تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بیان شود.

احمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری اظهار کرد: مردم باید نماینده ای انتخاب کنند که دیندار،باایمان و اخلاص و امانتدار باشد و همچنین با درد و رنج مردم آشنا باشند و درانتخاب نباید احساسات، عواطف و تعصبات قومی و قبیله ملاک اصلی قرار گیرد بلکه تعهد و تخصص کاندیداها ملاک انتخاب باشد.

وی اضافه کرد: با حضور پرشور و حداکثری خود در دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی که یک تکلیف است، عزت و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام./