امام جمعه پارس آباد:

چهره شهرپارس آباد نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد

امام جمعه پارس آباد گفت: چهره شهر پارس آباد  نیاز به یک خانه تکانی اسای دارد و توجه جدی مسئولان و اهتمام مضاعف در این بخش را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز؛حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه زیباسازی چهره شهر نیاز به توجه جدی دارد، افزود: ترمیم آسفالت، معابر شهری و پیاده روها باید به اولویت تبدیل شود و لازم است که با حفظ وحدت و همدلی همه مسئولان دست در دست هم برای خدمت به مردم و آبادانی منطقه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و رشادت و فداکاری‌های ایثارگران و آزادگانی بوده که برای اعتلای کشور جان خود را به خطر انداختند.

امام جمعه پارس آباد عنوان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های انسانی و اسلامی بوده و دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تبیین شود.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای صیانت از ولایت و مبارزه با استکبار پایه گذاری شده است، اضافه کرد: امروز پیروی از فرامین ولی فقیه زمان از واجبات است.

باقری همچنین در ادامه افزود: انتخابات یکی از مظاهر مقبولیت نظام بوده و بایستی با مشارکت حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود پیشگام باشیم.

وی تاکید کرد:  درب دفتر امام جمعه به روی همه مردم شریف پارس آباد همیشه باز است.

انتهای پیام./