حضور و همراهی نسل های قدیم و جدید انقلاب در راهپیمایی تماشایی ۲۲بهمن + تصاویر

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شکوه تر از سا لهای  قبل با حضور پرشور مردم، همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز؛مردم شهرستان مرزی پارس آباد مغان با حضور در میدان سپاه  و همچنین روبروی  پمپ بنزین جدید  به منظور برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، با شعارهای « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل»راهپیمایی خود را آغاز کردند.

با توجه به چهلمین روز شهادت سردار دلها، مردم پارس آباد با در دست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر سردار سلیمانی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند و اعلام کردند که راه این شهید پرافتخار ادامه دارد و هر یک از مردم به عنوان یک سردار سلیمانی هستند.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در مراسم  راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنرانی خود گفت: پیش از پیروزی انقلاب کشور ما وابسته به قدرت‌های استکباری بود ولی امروز می‌توان گفت که ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه مردم این شهرستان با حماسه پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، فجر سلیمانی را رقم زدند، گفت: با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تک تک مردم سردار سلیمانی بوده و راه این سردار سرافراز اسلامی را با صلابت ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن ملت مسلمان ایران دنیا را متحول نموده و مستکبران را ناامید کرده است، بیان کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی خود را به دنیا نشان دادند

باقری با اشاره به دعوت مردم و حضور حداکثری در انتخابات و اینکه هر رأی مساوی با خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان و لبیک به رهبری است.

تجدید پیمان وهمراهی نسل قدیم و جدید انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امروز بسیاری از خانواده‌ها در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، کودکان خردسال و نوجوانان خود را به همراه آورده بودند.

 بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز بر روی دوش پدران خود شعار «الله و اکبر» سر دادند. بعضی دیگر نیز بر روی صورت خود پرچم ایران را نقاشی کرده و برخی با در دست داشتن پلاکاردهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل» بر دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

در کنار کودکان و نوجوانان، نسل قدیمی انقلاب و جانبازان سال‌های دفاع مقدس نیز حضور پیدا کرده بودند  و همه با هم شعار حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را سرمی‌دادند.

امروز همه ثابت کردند و به میدان آمدند و یک‌بار حماسه ماندگار و بی‌نظیری را به نمایش گذاشتند.

این راهیپمایی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان پارس آباد مغان اعم از مرد و زن و پیر و جوان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خروش انقلابی خود، وحدت و همبستگی ملی خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان به عنوان همسرایان انقلاب نیز از برنامه های این مراسم بود که در چهارراه امام خمینی (ره) برگزار شد.