جلسه آموزشی و توجیهی ناظران مسئول شورای نگهبان و کاربران رایانه انتخابات برگزارشد+تصاویر

جلسه آموزشی و توجیهی ناظران مسئول شورای نگهبان و کاربران رایانه شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری پارس آبادنیوز: حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد گفت :با توجه به اینکه  انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان پارس آباد به صورت  تمام الکترونیکی و بوسیله دستگاههای احراز هویت برگزارمی شود جلسه آموزش تخصصی ناظران مسئول شورای نگهبان و کاربران رایانه انتخابات در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با عنایت به اینکه انتخابات یازدهمین دوره شورای اسلامی شهر پارس آباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود مهم ترین بخش انتخابات در این شعب برعهده ناظران و کاربران رایانه است .

حاجی پورافزود: آموزش مهم ترین مولفه برگزاری انتخابات سالم است و برگزاری انتخابات سالم در گرو ارائه آموزش صحیح توسط کارشناسان ذیربط و فراگیری صحیح توسط کاربران رایانه انتخابات است  و حضور بموقع مسئولین اجرایی  یک ساعت قبل ازشروع  اخذ رای در شعب را تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه آراء مردم حق الناس است،تاکید کرد:صیانت از رأی مردم وظیفه و برعهده دست اندرکاران برگزاری انتخابات وهمه عوامل اجرایی و مسئولین برگزاری انتخابات است.

حاجی پورافزود تمام زیر ساختهای لازم  در شهرستان پارس آباد برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق آفرینی دیگر در کارنامه نظام جمهوری اسلامی  در راه شکوفایی ایران اسلامی فراهم شده است و به شرکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح برای نمایندگی مجلس تاکید کردند.

فرماندار پارس آباد  بر مسئولیت خطیر ناظران و کاربران رایانه شعب اخذ رأی اشاره و نقش آموزش صحیح و هدفمند در روند اجرای انتخابات را مهم و اثرگذار دانسته و خواستار دقت کافی مجریان انتخابات به وظایف قانونی و فراگیری آموزش‌های لازم شد.

وی  با تاکید بر لزوم ارائه آموزشهای لازم به دست اندرکاران انتخابات در شهرستان، اظهار داشت: قانونمندی، تخصص و کارآمدی، امانتداری، مسئولیت پذیری و اخلاق مداری از مهمترین ویژگیهای مجریان انتخابات است.

 همچنین اضافه کرد : با اشاره به اجرای فرم ۴۹ قانون انتخاباتی ، تمام اطلاعات هر فرد رأی دهنده باید دقیق، درست و سریع از طرف کاربران رایانه‌های انتخاباتی ارسال شود که در غیر این صورت فعالیت انتخاباتی شهرستان ناقص و به کندی انجام می‌شود.

انتهای پیام./