برگزاری اردوی جهادی و میز خدمت ادارات و بسیج در روستای اسلام آباد جدید

رضا ظهراب وند معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز از اجرای اردوی جهادی ومیزخدمت ادارات وبسیج در این روستا خبر داد

رضا ظهراب وند معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز از اجرای اردوی جهادی ومیزخدمت ادارات وبسیج در این روستا خبر داد.

ظهراب وند افزود:همزمان با سالروز تشکیل اردوهای جهادی به فرمان مقام معظم رهبری، اردوی جهادی و میز خدمت ادارات و بسیج جامعه پزشکی و دامپزشکی با حضور پرشور خود در مسجد روستای اسلام آباد جدید از توابع بخش اسلام آباد مسائل و مشکلات و مطالبات مردم را بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه هریک از مسئولین اداره جات به مشکلات و مطالبات اهالی روستا گوش دادند. ودر مقابل گزارشات عملکردها وبرنامه های اداره جات در روستا تشریح و مقرر گردید بزودی به صورت بسیج محوری نسبت به عمران و آبادنی وحل مشکلات موانع ها اقدامات اساسی رایزنی گردد.

ایشان درپایان خاطرنشان کرد که هدفاصلی دولت ترمیم وبهبود وضعیت کشور است در این راستا با همدلی وهمبستگی واعتماد بین مردم ودولت، اقدامات اساسی به صورت جهادی بخصوص در مناطق روستایی انجام خواهد گرفت .

 

حجت الاسلام تقی حاجی وند مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد خاطر نشان کرد از مشکلات اصلی این روستا که دارای ۱۶ بند قید شده است مهمترین مساله کمبود آب شرب وبخصوص وضعیت نامناسب آب شرب است . روستاییان نسبت به وضعیت نامناسب وغیر بهداشتی آب گلایه مند هستند.ودر آخر با تاکید بر اینکه امید است که مسئولین اداره جات شهرستان با بصیرت وهمبستگی هم مطالبات این روستا را هرچه سریع تر با اجراهای بهسازی، احداث،بازسازی و بهبود گام های موثری در پیشرفت بافت روستایی قدم بردارند.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد