شورحسینی دانش آموزان در کنار مزار شهدای گمنام‌پارس آباد

تجمع بزرگ ( احلی من العسل ) نوجوانان حسینی در پارس آباد

تجمع بزرگ “احلی من العسل” نوجوانان حسینی و دانش آموزان عاشورایی در پارس آباد

کیومرث هاشمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار پارس آباد نیوز از برگزاری تجمع بزرگ نوجوانان حسینی ودانش آموزان عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش وپرورش پارس آباد خاطر نشان کرد این تجمع با حضور سرپرست فرمانداری،مدیر آموزش و پرورش، فرهنگیان،وجمعی پرشور از هیت های مذهبی وبخصوص دانش آموزان عاشورایی انجام شد.

هاشمی افزودند: اکثر آنانی که تاریخ بشریت را متحول کردند، در دوران نوجوانی خوب بودند و توانسته‌اند در آن دوران بار خود را ببندند. پیام این مراسم در درجه اول برای جامعه نوجوان این است که قدر خودتان را بدانید، خود را بشناسید، کشف و باور کنید، همچنین نقش خودتان را در جامعه بشناسید. از ایفای نقش خودتان در زمان خود غافل نباشید، خودتان را دست‌کم نگیرید و این‎ها پیام حضرت قاسم(ع) به شما نوجوانان است.

حجت الاسلام  رضا بهشتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی  پارس آباد تصریح کردند:  همه شخصیت‌های بزرگ سر سفره دوران نوجوانی خود نشسته‌اند و هرچه در این دوران به دست آوردند، تا آخر عمر از آن بهره‌مند شدند. در این دوران ارتباط با خدا، پاکی و قداست، شجاعت و دلاوری، عبادت، استقلال شخصیت و عزت، ادب، اخلاق، تواضع، از نظر تفکر و پرورش ذهنی وجود دارد. لذا نوجوانان می‌توانند آثار بسیار بزرگی در اجتماع داشته باشند و در شخصیت آینده خود بنیان شایسته‌ای را بنا نهند.

خبرنگار پارس آبادنیوز:افشین خاک‌نژاد