فلسفه قیام امام حسین (ع) فریضه امربه معروف ونهی از منکر بود

مطالبات اصحاب رسانه بررسی وحل گردد.

 

به گزارش افشین خاک نژاد،خبرنگار پارس آباد نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم به نمازگزاران،حضور پرشور مردم درمراسمات وعزاداری ها را بسیار مهم دانست.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی حرکت امام حسین (ع) ترویج نماز در جامعه مسلمانان است، ایشان در روز عاشورا و در بزنگاه جنگ اقامه نماز کردند تا به آیندگان اهمیت جایگاه نماز را یادآور شوند و اکنون نیز باید عزاداران امام حسین (ع)  در کنار سینه و زنجیرزنی نسبت به خواندن نماز و رعایت شعائر دینی که از اهداف قیام آن حضرت بود اهتمام داشته باشند.

باقری بنابی: باتوجه به فرارسیدن روز خبرنگاری واطلاع رسانی، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، کار خبرنگاری را انعکاس حقایق و لازمه خبرنگاری را علم ودانش،تجربه جسارت سرعت ،دقت و صحت خبر ودر کل  دغدغه مردم دانست.وبا اشاره به سوره اسرا آیه ۳۶ یک خبرنگار باید چشم وگوش،قلم وقلم در راه خدا باشدوباتوجه به حرکت های انقلابی خبرنگاران در سطح شهرستان از مسئولین  در جهت حل مطالبات خبرنگاران بخصوص در امر بیمه تاکید نمود.

رییس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد:اهمیت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تشریح و گفت : این فریضه الهی مربوط به قشر خاص جامعه نیست و به تمامی آحاد مردم تعلق دارد و همگان در اجرای آن سهیم هستند چنانکه حضرت سیدالشهدا ع در راه امر به معروف و نهی از منکر و ظلم ستیزی و عدالت گستری در جامعه از جان و مال خود رافدا کردند و نباید موضوع راسهل بگیریم .

امام جمعه پارس آباد از حضور پرشور فرهنگیان ودانش آموزان عاشورایی تشکر واز برگزاری مراسم به مناسبت شهادت حضرت قاسم(ع) در مزار شهدای گمنام تشکر نمود.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد