با حضور مشاور ومدیر حوزه ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

اولین کتابخانه بزرگ سمپاد در شهرستان پارس آباد

به گزارش افشین خاک نژاد خبرنگار پارس آباد نیوز؛ با حضور عباسعلی  مظفری مدیر کل حوزه ریاست مشاور سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، بیرامی رئیس اداره استعدادهای درخشان استان اردبیل وبا حضور مدیر آموزش و پرورش ومعاونین شورای اداری و انجمن اولیاومربیان  اولین کتابخانه بزرگ‌ سمپاد در واقع دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی پارس آباد افتتاح شد.

کیومرث هاشمی افزود: با وجود اینکه دانش‌آموزان سمپاد سهمی از جمعیت دانش‌آموزی  این شهرستان را تشکیل می‌دهند توانسته‌اند در نمامی عرصه های علمی و نربیتی خوش بدرخشند و انجام فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پرورشی در مدارس سمپاد این شهرستان به خوبی مشهود و همدلی، همراهی و جدیت همکاران قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری نمود در سایه همدلی و همکاری همگان و عنایت  همه مسئولین شهرستانی،استانی و کشوری مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان  مرزی پارس آباد برچیده شده و   شاهد  ارتقای  بیش از پیش جایگاه  شهرستان در شاخص های علمی  و تربیتی باشیم.

عباسعلی مظفری به اهمیت ساحت علمی و فناوارنه در سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: هدف از این ساحت ورود دانش آموزان به دنیای ناشناخته‌های علم است و  اساس  پیشرفت کشور های  توسعه یافته را همین آموزش های علمی قوی در مدارس و مراکز آموزشی تشکیل میدهد و ورود دانش آموزان به عرصه هاب مختلف علمی باید در مدارس ما روز به روز تقویت شده و نهادینه شود.

بیرامی رئیس اداره مدارس استعداد های درخشان  استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از حضور میهمان کشوری در شهرستان پارس آباد همفکری و تفاهم خوب  همگان را برای یک تصمیم گیری خوب و مناسب ضروری دانست و گفت: همه ما خادم دانش اموزان هستیم  و افتخار آفرینی هریک از آنان مایه مسرت بوده و در جهت رشد و بالندگی  و توانمندسازی نسل آینده ساز مملکتمان همه باید دست در دست هم داده  و بکوشیم.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد / انتهای پیام