اردوی راهیان نور با یادمان‌های شهید مهدی باکری، تمرچین و...

اعزام بسیجیان پارس آباد به شمال غرب کشور در قالب راهیان نور

 

به گزارش افشین خاک نژاد خبرنگار پارس آباد نیوز ،علی پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد ظهر سه شنبه از اعزام ۴۵ نفر از بسیجیان اقشار شهرستان پارس‌آباد در قالب راهیان نور به اردوی شمال‌غرب کشور خبر داد.

پیرجاهد خاطر نشان کرد:اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.
امروز دشمنان قسم خورده  که در تمام اطراف جمهوری اسلامی ناامنی بیداد می کند، اردوهای راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.

وی در پایان افزودند:ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می گردد که آرمان هایی که نسل های اول انقلاب داشتند نیز به شکلی به نسل های حاضر منتقل شود، یکی از این آرمان ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین ها ی نور لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جان فشانی کند. بی شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به کشورهای سوریه و عراق اعزام می شوند؛ همین شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان می باشند و این یعنی ارتباط بین نسل ها است.

خبرنگار پارس آباد نیوز: افشین خاک نژاد/ انتهای پیام