سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس آباد:

ویژه برنامه روز ملی ژیمناستیک در پارس آباد برگزار شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از اهمیت و توجه به ورزش ژیمناستیک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، حسن ایمانژاد ظهر پنج شنبه در جشنواره روز ملی ژیمناستیک که در باشگاه ژیمناستیک نشاط شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت و  توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

وی در این جشنواره از تلاش های رئیس اسبق هیئت ژیمناستیک  تشکر نمود و عنوان کرد:  سردار فرخنده  به عنوان رئیس جدید هیئت ژیمناستیک شهرستان پارس آباد منصوب شد و همچنین از والدین ومربیان همکاری های تنگاتنگ را در راستای پیشرفت وترقی ژیمناستیک کاران نمود وامید داد که با مسئولیت سردار فرخنده که همواره در عرصه ورزش سوابق درخشانی دارد این باشگاه بزودی شاهد موفقیت هایی خواهد شد.

سیمین قاسم زاده نائب رئیس مربی ژیمناستیک شهرستان پارس آباد در ادامه این مراسم بیان کرد:  ژیمناستیک از بهترین تمرینات ورزشی برای پرورش جسم و سلامتی کل بدن است. مطالعات متعدد روی این موضوع، اهمیت ژیمناستیک را برای سلامت استخوان و ماهیچه‌ها اثبات می‎‌کند.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز  از یاشار وقار نائب قهرمان المپیک ناشنوایان در برزیل و جمعی از مربیان و خیرین نیکوکار باشگاه و جرای حرکات نمایشی ژیمناستیک نمونه هایی از  برنامه های این جشنواره بود.

افشین‌ خاک‌نژاد خبرنگار پارس آبادنیوز / انتهای پیام