سرپرست فرماندار پارس آباد:

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان پارس آباد انجام شد

کارمندان نمونه شهرستان پارس آباد با حضور سرپرست فرمانداری ،امام جمعه، فرماندهان انتظامی ومرزبانی و مدیران دستگاه های اداری در هفته دولت تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پارس آباد نیوز، جابر جهان بین سرپرست فرمانداری ظهر شنبه در مراسم روز کارمند که همزمان با یادواره شهدای کارمند که با محوریت شهید سردار سلیمانی با حضور امام جمعه،معاونین فرمانداری،ومدیران دستگاه های اداری در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی پارس آباد برگزار شد. 

وی افزود: شهدای ما با اتکا به امام حسین(ع) و شهدای کربلا، شهادت را آگاهانه و با بصیرت برگزیدند. آنان با دستانی خالی اما با توکل بر خدا در مقابل دشمن بعثی تا بُن دندان مسلح ایستادند و با شهادت خود درس ایستادگی را به ما دادند.

بهروز فخیمی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران پارس آباد تصریح کرد: پاسداشت و تببین مجاهدت های رزمندگان اسلام و انتقال این فرهنگ بزرگ به نسل جدید به ویژه جوانان از  هداف اصلی برگزاری این یادواره بشمار می آید.

فخیمی افزود: شهدا زنده اند و همیشه وهر زمان  در جامعه اثربخشی دارند. شهدا با اخلاص و ولایت مداری به تکلیف اصلی خود یعنی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه عمل کردند و این سیر تکاملی در وصیت نامه شهدا به عینه مشاهده می شود.

در پایان یادواره از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

خبرنگار پارس آباد نیوز؛ افشین خاک‌نژاد/ انتهای پیام